Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Gear fit 2 pro verbinding wordt steeds verbroken

(Onderwerp aangemaakt op: 19-12-2017 06:20 PM)
1918 Weergaven
Jasmienie
First Poster
Opties

Hey allemaal,

 

Hopelijk iemand die me kan helpen. Ik heb men gear fit 2 pro ongeveer een maandje nu en hij werkte perfect. Ja ik zeg inderdaad werkte want dat doet hij sinds kort niet meer.

 

Gisteren wou ik mijn gsm (huawei P10 ) eens opkuisen en dat deed ik dan ook met telefoonbeheer. Ik kuiste ook al men apps op.

 

Sindsdien valt constant mijn verbinding weg met mijn smartphone. Dan trilt hij en zegt dat de verbinding verbroken is. Ervoor had ik daar nooit problemen mee.

 

Iemand een idee wat het is. Instellingen lijken niet echt veranderd

 

 

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hey @Jasmienie,

 

welkom op de Community!

 

Jammer om te lezen dat je Gear Fit2 Pro niet meer naar behoren werkt. Kun je eens proberen om de Gear terug te zetten naar de fabrieksinstellingen? Ook zou ik de Gear app op je toestel even opnieuw installeren om hem daarna te koppelen met de Gear. Ik hoor graag hoe dat gaat!

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hey @Jasmienie,

 

welkom op de Community!

 

Jammer om te lezen dat je Gear Fit2 Pro niet meer naar behoren werkt. Kun je eens proberen om de Gear terug te zetten naar de fabrieksinstellingen? Ook zou ik de Gear app op je toestel even opnieuw installeren om hem daarna te koppelen met de Gear. Ik hoor graag hoe dat gaat!

rsz-846676
0 Likes
LeenRosseel_86
First Poster
Opties

Ik zit met het zelfde probleem.

 

ik stel mij een paar vragen bij het antwoord...

 

als ik mijn gear fit 2 pro terug op fabrieksinstellingen zet hoe zit het dan met al mijn gegeven die to nu toe zijn op geslagen?

 

Ik snap niet goed waarom ik plots die koppeling niet meer kan maken...

 

 

0 Likes