Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy buds

(Onderwerp aangemaakt op: 02-05-2019 11:07 AM)
1486 Weergaven
Stijn777
Apprentice
Opties

Ik heb mijn buds nu ongeveer een maand. Maar nu doet van de een op de andere dag mijn rechter oortje raar. Hij produceert nog wel geluid maar zo zacht dat het haast niet hoorbaar is. Ik heb iemand ander er ook mee laten luisteren zodat ik zeker wist dat het aan het oortje lag en niet aan mijn gehoor. 

Is dit probleem optelossen? En zo ja hoe dan?

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Stijn777
Apprentice
Opties

Ja en dat heeft helaas niet geholpen. Ik heb nu dus maar contact opgenomen met de reparatie service en die gaan het ophalen en dan repareren.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
NadiaS
Supervisor
Opties

Hoi Stijn! Gelukkig ligt het niet aan je gehoor 😅 Heb je de Buds al eens gereset?


---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
0 Likes
Oplossing
Stijn777
Apprentice
Opties

Ja en dat heeft helaas niet geholpen. Ik heb nu dus maar contact opgenomen met de reparatie service en die gaan het ophalen en dan repareren.

0 Likes
NadiaS
Supervisor
Opties

Met welk reparatiecentrum heb je gesproken?


---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
0 Likes
CasVuik
First Poster
Opties

Ik heb ze ook ongeveer een maand en precies hetzelfde probleem. Mijn linker oortje is gewoon goed alleen de rechter is heel erg zacht. Ik heb ze al gereset en het heeft niet gewerkt. Verder ben ik er gewoon goed mee omgegaan.

0 Likes
CasVuik
First Poster
Opties
Oplossing gevonden!
Helemaal opladen en dan opnieuw verbinden.
0 Likes
Rene007
Apprentice
Opties

Dat heeft bij mij niet geholpen. Rechter Bud nog steeds bijna zonder geluid....

 

Heb je alleen de verbinding verbroken en opnieuw verbonden of heb je echt een Reset uitgevoerd?

Beide werkt bij mij niet.....

 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Je kunt proberen om de netwerkinstellingen te resetten en/of de Wearable app opnieuw te installeren.

 

Als een reset in de Wearable app ook niet werkt, dan kun je ze het beste ter reparatie aanbieden via onze Ophaalservice 👍

rsz-846676
0 Likes