Zamknij

Czego szukasz?

anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
Przejdź do rozwiązania ROZWIĄZANE

Samsung Galaxy S5 - powrót do poprzedniej wersji Androida

(Temat utworzony: 11-01-2017 11:43 AM)
4787 Wyświetlenia
TenTypMichał
Navigator
Opcje

cześć wszystkim, w związku z tym, że na Androidzie 5 mój telefon sprawował się o niebo lepiej, chciałbym wrócić do tej wersji (obecnie mam 6)...czy jest to w ogóle możliwe? nie znam się na tym, dlatego prosiłbym o wsparcie w temacie

2 Rozwiązania

Zaakceptowane rozwiązania
Rozwiązanie
WolF
Voyager
Opcje
Siemanko Tobie:D Samodzielnie nie można zrobić downgrad'u, może zrobić to serwis. Jedyne co samodzielnie można zrobić to zrootować system aby wgrać jakaś inną wersję nie pochodzącą od producenta. Taki zabieg niestety wiąże się z utartą gwarancji....

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

0 Like
Rozwiązanie
3lcras
Pioneer
Opcje

Pobierz obraz systemu z SamMobile i wgraj przez ODIN. Kolega wyżej chyba nigdy nie bawił się ROMami.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

33 Odpowiedzi
Rozwiązanie
WolF
Voyager
Opcje
Siemanko Tobie:D Samodzielnie nie można zrobić downgrad'u, może zrobić to serwis. Jedyne co samodzielnie można zrobić to zrootować system aby wgrać jakaś inną wersję nie pochodzącą od producenta. Taki zabieg niestety wiąże się z utartą gwarancji....
0 Like
TenTypMichał
Navigator
Opcje

dzięki za pomoc Wolf, jak rozumiem instrukcji w jaki sposob zrootowac system na tym forum juz raczej nie uzyskam? :face-with-stuck-out-tongue-and-winking-eye: telefon jest po gwarancji, wiec to dla mnie sprawa drugorzęndna :face-with-tears-of-joy:

0 Like
Rozwiązanie
3lcras
Pioneer
Opcje

Pobierz obraz systemu z SamMobile i wgraj przez ODIN. Kolega wyżej chyba nigdy nie bawił się ROMami.

TenTypMichał
Navigator
Opcje
dzieki @3lcras jak bede miec pytania to wroce jeszcze do ciebie
0 Like
Av0id_me
Pathfinder
Opcje