Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung QLED 2018; nóg mooier

(Onderwerp aangemaakt op: 29-08-2018 05:37 PM)
923 Weergaven
Nick
MegaStar
Opties

We hebben natuurlijk allemaal van Qled gehoord! Vorig jaar introduceerde wij onze eerste Qled serie op de markt, met groot succes! Nu is het tijd om te laten zien wat wij nog meer kunnen met de Qled 2018 serie. De vraag is: wat is er veranderd?

 

One Connect

 

Al die kabels rond de tv, het ziet er niet uit! Daar hebben wij de oplossing voor en nu zelfs nóg beter. Eén kabel die alles doet; zowel stroom, beeld als geluid, alles wordt verstuurd en ontvangen door deze ene kabel. De Invisible cable is, zoals de naam als zegt, doorzichtig. Op elke muur is hij nauwelijks te zien is. Je verbindt ‘m met onze One Connect Box, waarop je alle randapparatuur kunt aansluiten. Zo kun je alles prachtig wegwerken, zonder dat je functies verliest.

 

cable.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ambient Mode

 

Een tv is leuk wanneer ‘ie aanstaat, maar wat als de tv uitstaat? Een groot zwart vlak in de kamer, één die geen sfeer biedt en vaak niet past bij het design. Met Ambient Mode is dit probleem opgelost! Zet Ambient Mode aan en je krijgt drie opties te zien: ‘DECOR’, ‘INFO’ en ‘FOTO’.

 

Kies voor DECOR als je de televisie als kunstkader wilt gebruiken. Met stijlvolle beelden van vooraanstaande designers verander je het zwarte scherm in een kunstobject. INFO toont je weersinformatie en nieuw updates en FOTO maakt van jouw tv een fotokader waar je zelf foto’s voor kunt selecteren.

 

Wil je de tv nog beter in het design van jouw huis verwerken? Dat kan! Met de SmartThings app kun je een foto van de muur maken, de foto zal dan als achtergrond dienen voor bijvoorbeeld de weerinformatie, zodat het nóg minder opvalt.

 

Zoveel opties, dat gaat vast veel stroom verbruiken toch?! Ook daar hebben we een oplossing voor! Dankzij de omgevingslichtsensor verbruikt hij nauwelijks energie. Is het lang donker in de kamer, dan zal de tv zelf uitgaan na een door jou ingestelde tijd. De televisie kan zelfs gebruik maken van Bluetooth Low Energy om met je smartphone te communiceren en zo vast te stellen dat er niemand thuis is.

 

Kleuren en het scherm

 

De voordelen van Qled waren al bekend: perfecte kleurweergave, een hoge helderheid, sterk contrast en een ruime kijkhoek. Dit is natuurlijk nog steeds zo. Qled tv’s hebben een 100% kleurvolume, dit creëert een zo realistisch mogelijk beeld. Daarnaast bieden we een helderheid van HDR 1500 (1500 nits voor de 88Q9F, Q8- en Q7 serie) en HDR 2000 (2000 nits voor de 65Q9F). Dit zonder impact op kleurweergave, die bij elk niveau van helderheid nauwkeurig blijft. De Q6F is een special edition en heeft HDR 1000.

 

Small_QE65Q9FNATXXU_001_Front_Midnight-Black.jpg

 

 

Hebben jullie meer vragen over onze nieuwe Qled lineup? Stel ze dan gerust hieronder!


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
249 Antwoorden
Wilco7
Pioneer
Opties

Sind de nieuwe firmware voor mij Q9FN (fw 1134) lijkt het wel of die trager is geworden. Ik krijg regelmatig bij wisseling van bron een zandlopertje (ronddraaiend cirkeljte) in beeld. Zag ik daarvoor nooit.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

@BonesNL, ik kan in ieder geval bevestigen dat het dimmen/oplichten van scenes onderzocht wordt, hier zijn meerdere meldingen van binnengekomen en we willen graag zeker weten waar dit aan ligt voordat we klakkeloos monteurs rond gaan sturen. 

 

De ontwikkeling van Smart Things heb ik geen voorspelling van, dit is een functie die binnen Nederland nog in ontwikkeling is. Net als het toevoegen van de gebruikelijke apps, het laatste wat ik heb gehoord is wat ik hier ook gedeeld heb. Als ze al gemaakt zijn dan zitten ze nog in de test-fase, maar men is wel degelijk van plan om ze ook op deze modellen toe te voegen.

 

Blijft alleen je Bluetooth vraag nog over, heb je hier eerder melding van gemaakt? Zo ja, spijt het me dat ik hier overheen gelezen heb. Met welke Bluetooth apparaten heb je dit al geprobeerd?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
BonesNL
Navigator
Opties

Hoi joeri

 

met deze antwoorden worden we al maanden aan het lijntje gehouden door samsung.

 

bluetooth >> trackpad en toetsenbord

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

De situaties rondom de apps en Smart Things gaan (grotendeels) buiten ons om, Internet of Things is in het algemeen nog in ontwikkeling maar de plannen zijn groots! De apps zelf worden niet door ons ontwikkeld waardoor het voor ons ook afwachten is wanneer die toe te voegen zijn.

 

Alleen het verhaal rondom het dimmen/oplichten is een soort van nieuw, hoe het nu wordt opgepakt in ieder geval. We hebben er meerdere meldingen van binnengekregen en dat voor een model waar dit technisch gezien niet voor zou moeten komen. Het wordt momenteel onderzocht en dit wordt zeer serieus genomen. 

 

Wat Bluetooth betreft, dit kan ook een compatibiliteits issue zijn, we doen ons best om onze TV's met zoveel mogelijk apparaten van andere fabrikanten te laten werken maar dat lukt nooit voor de volle 100%. Heb je toevallig ook een Bluetooth koptelefoon/speaker, of ken je iemand met eentje die je op je TV zou kunnen testen? Of eventueel een ander type/merk toetsenbord. 

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Jeroen-oerleman
Journeyman
Opties

Balen, maar ook fijn om te lezen dat ik niet de enige ben waarbij het beeld dimt/licht wordt bij het afspelen van media. Ik baal hier ontzettend van dat dit bij zo’n dure tv gebeurt. Heb de TV nu een week, heb al diverse media bronnen geprobeerd, maar het blijft terugkomen. Wat te doen? Mvg, Jeroen

 

ps. Ik heb een QE65Q8F 2018

0 Likes
Jeroen-oerleman
Journeyman
Opties

Overigens, met bronnen bedoel ik andere bronnen dan mijn KPN TV box. Als ik gewoon naar TV kijk via KON interactieve tv dan heb ik geen last van dimmen/oplichten. Dat geneurt alleen bij het kijken. An externe content via usb sticks en harddisks. 

0 Likes
BonesNL
Navigator
Opties

Heb jij mazzel, bij de Q9 wel last.

 

Wen er maar aan, samsung reageert helemaal nergens op.

 

Zie net de Expert folder, wel duidelijk dat ze van deze toestellen af proberen af te komen. ff 1000 euro er af. En gewoon reclame blijven maken voor dingen die niet werken.

0 Likes
Necroslave84
Navigator
Opties

ja klopt vind dit ook verdacht dat ze plots nu zoveel korting er op geven en het toestel is nog geen half jaar uit ze weten dat er veel mensen problemen mee hebben en daar door voelen ze natigheid en proberen ze er vnaf te graken lol :face-with-tears-of-joy: voor mijn nooit geen qled meer ze zeggen dat het het dim probleem van subs  aan het onderzoeken zijn maar geloof hier niks van probleem zal gewoon nooit opgelost graken want het is vreemd dat dit ook zo lang duurd ze hebben hun klanten goed liggen ik heb mij dan maar een LG OLED gekocht prachtig toestel geen enkel problemen mee 🙂

0 Likes
KrisDB
Apprentice
Opties

Sinds een week de QE65Q8F in huis en hetgeen wat hier boven staat wat betreft het dimmen etc. kan ik allemaal bevestigen.

Voor zo'n dure TV snap ik niet dat er zoveel (onopgeloste) problemen zijn. Ik ben al dagen bezig om diverse beeldinstellingen te gebruiken en heb ook de nieuwste firmaware geinstalleerd, maar ik blijf me echt dood irriteren aan het beeld. Wij kijken veel voetbal, maar ik me 90 minuten lang te ergeren aan het beeld (en soms helpt de kwaliteit van het voetbal ook niet mee, maar daar zal ik Samsung niet de schuld van geven :smiling-face: )

 

Probleem ook gemeld bij Samsung, maar geen reactie. Maar daar ga ik ook niet meer op wachten. Zit nu nog binnen de 14 dagen, dus hij gaat gewoon terug.

0 Likes
RafL
Pioneer
Opties

Sinds gisteren nieuwe firmaware 1240. Nog steeds probleem oplichten en dimmen.
Zie  mijn post  voor alles wat ik getest heb in deze firmware update.

 

@KrisDB, lucky you, ik kwam er te laat achter... 

0 Likes