Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy tab S SM-T800 blijft in opstart loop

(Onderwerp aangemaakt op: 12-04-2018 09:55 AM)
6015 Weergaven
Floris2
First Poster
Opties

Goedemorgen,

Sinds een aantal weken start mijn Tab S niet meer op. Op de een of andere manier heeft hij zichzelf opnieuw opgestart en blijft hij hangen in het opstartscherm. Het logo van Samsung komt in beeld om vervolgens na een seconde of 2 weer uit te vallen en opnieuw op te starten. Als ik de tab aan de lader hang komt de batterij in beeld. Deze blijft grijs en knippert ook net als het opstartscherm.

De soft en hard reset werken allebei niet. Kan de knoppen indrukken wat ik wil maar daar reageert hij niet op. Uitzetten werkt alleen als ik de batterij losgaan van de tab. Opnieuw aansluiten blijkt ook niet de oplossing. Ik heb inmiddels een nieuwe batterij geprobeerd maar dat is dus ook de oplossing niet. Uiteraard is de garantie periode al verlopen. Heeft iemand hier nog een goed idee? Ik hoor het graag.

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

@Polleyboekelo och jee, dat is niet heel handig! Als een harde reset niet werkt, dan zit er geen andere mogelijkheid op, dan 'm op te sturen voor reparatie. Hoelang heb je de tablet? Binnen de twee jaar fabrieksgarantie en zonder gebruikersschade, kan dit kosteloos gedaan worden. Je kunt 'm aanmelden voor reparatie via onze Ophaalservice of natuurlijk de verkoper raadplegen voor andere mogelijkheden.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Mijn collega heeft hier al eerder op gereageerd: Als een harde reset niet werkt, dan zit er geen andere mogelijkheid op, dan 'm op te sturen voor reparatie. Binnen de twee jaar fabrieksgarantie en zonder gebruikersschade, kan dit kosteloos gedaan worden.

Je kunt 'm aanmelden voor reparatie via onze Ophaalservice of natuurlijk de verkoper raadplegen voor andere mogelijkheden.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
14 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Floris,

als ik het goed begrijp is de batterij wel vol? Heb je toevallig een andere kabel/oplader geprobeerd?

Welke type heb je precies? Kan je bij instellingen > Software informatie (ofzo iets) > Buildnummer en Baseband-versie hier plaatsen? Dan kan ik even kijken of je handmatig even de rom erop kunt zetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Floris2
First Poster
Opties

Beste Rohit,

Ik heb diverse kabels geprobeerd die prima werken op mijn S8. Daar zal het niet aan liggen. Batterij is dus vol tot hij na verloop van tijd leeg raakt en uitvalt.

Het type is de SM-T800 maar ik kom dus niet bij de instellingen. Hij blijft in de opstartloop hangen.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Is dat de 10.5 wifi 32GB?

Hoe passen de kabels van de tablet op jou S8? Dat zijn 2 verschillende aansluitingen.. De S8 heeft namelijk USB-C en jou tablet Micro USB. Kan je trouwens ook controleren of de volumeknoppen niet blijven hangen.

Graag hoor ik precies welke versie je hebt.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Floris2
First Poster
Opties

Het is de 10.5 wifi 16 gb.

Oplaadsnoer is een kwestie van een verloop stuk ertussen.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
0 Likes
Floris2
First Poster
Opties

Ik zou het heel graag willen proberen maar ik kom dus niet in de download modus. Dus de optie home, volume en aan/uit knop werkt niet.

Ik hoop dat er nog andere ideeën zijn. Het kan toch niet dat van de een op de andere dag dat ding de geest geeft. Ik begin de hoop een beetje te verliezen.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
0 Likes
Polleyboekelo
First Poster
Opties

1537779926038-1348398555.jpg

Mijn scherm blijft hangen soft en hard reset werken niet  , hoe kan ik het weer opstarten ?  Met de usb kabels kom ik niet in de tab s ...... verschillende samsung kabels gebruikt..... je hoort wel dat de tab s verbonden word maar kunt niets doen omdat deze niet zichtbaar wordt op het scherm.... is het mogelijk om via sd card op te starten   nieuw systeem erop zetten?   Hoe moet dit ?? Batterij staat op 100%  bij opstarten

0 Likes
Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

@Polleyboekelo och jee, dat is niet heel handig! Als een harde reset niet werkt, dan zit er geen andere mogelijkheid op, dan 'm op te sturen voor reparatie. Hoelang heb je de tablet? Binnen de twee jaar fabrieksgarantie en zonder gebruikersschade, kan dit kosteloos gedaan worden. Je kunt 'm aanmelden voor reparatie via onze Ophaalservice of natuurlijk de verkoper raadplegen voor andere mogelijkheden.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes