Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy tab S SM-T800 blijft in opstart loop

(Onderwerp aangemaakt op: 29-04-2020 03:08 PM)
3218 Weergaven
Floris2
First Poster
Opties

Goedemorgen,

Sinds een aantal weken start mijn Tab S niet meer op. Op de een of andere manier heeft hij zichzelf opnieuw opgestart en blijft hij hangen in het opstartscherm. Het logo van Samsung komt in beeld om vervolgens na een seconde of 2 weer uit te vallen en opnieuw op te starten. Als ik de tab aan de lader hang komt de batterij in beeld. Deze blijft grijs en knippert ook net als het opstartscherm.

De soft en hard reset werken allebei niet. Kan de knoppen indrukken wat ik wil maar daar reageert hij niet op. Uitzetten werkt alleen als ik de batterij losgaan van de tab. Opnieuw aansluiten blijkt ook niet de oplossing. Ik heb inmiddels een nieuwe batterij geprobeerd maar dat is dus ook de oplossing niet. Uiteraard is de garantie periode al verlopen. Heeft iemand hier nog een goed idee? Ik hoor het graag.

0 Likes
14 Antwoorden
AWHBNH
First Poster
Opties

Bij mij kwam die ook steeds weer met beginscherm na de inlog.

Na harde reset ok en de meeste programma's zijn nog intact. Alleen de wachtwoordvraag bij de inlog wordt vergeten.

Met vriendelijke groet

Aart

0 Likes
AWHBNH
First Poster
Opties

Ik begrijpniet of mijn boodschap door kwam: Maar na een harde reset loopt alles weer alleen geen vraag meer naar wachtwoord

Aart

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @AWHBNH, is het nu opgelost?

rsz-846676
0 Likes
Floris2
First Poster
Opties

Bij mij, de topicstarter, nog niet.

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Mijn collega heeft hier al eerder op gereageerd: Als een harde reset niet werkt, dan zit er geen andere mogelijkheid op, dan 'm op te sturen voor reparatie. Binnen de twee jaar fabrieksgarantie en zonder gebruikersschade, kan dit kosteloos gedaan worden.

Je kunt 'm aanmelden voor reparatie via onze Ophaalservice of natuurlijk de verkoper raadplegen voor andere mogelijkheden.

rsz-846676
0 Likes