Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Q6f 2018 icm horizon box one remote

(Onderwerp aangemaakt op: 05-07-2018 02:03 PM)
493 Weergaven
Rik83
Explorer
Opties

Hoi mensen. 

 

Ik heb nu 2dagen de qe49q6f 2018 in de kamer hangen (wat een fijn toestel) maar nu heb ik een probleem met de one remote icm de horizonbox van ziggo. Alles werkt verder wel alleen als ik de tv uitdoe blijft de horizonbox aan terwijl deze wel aangaat als ik de tv aandoe. Anynet staat al aan. Software van horizon is up-to-date en van de tv is 1103 maar als ik kijk op internet loopt hij op internet nog achter met 1023 ofzo. Ook op de tv staat dat hij up to date is 

iemand een idee hoe ik er voor kan zorgen dat als ik de tv uitdoe de horizon ook uit gaat ? Ps kan wel zappen en alles

0 Likes
8 Antwoorden
Rik83
Explorer
Opties

Edit: ben er wel achter dat het via een omweg kan : druk op 123 daarna nog den keer op 123 en dan op de ronde middelste knop daar staat dan de optie om de horizon uit te schakelen. Maar is er nog een manier on hem gewoon uit te laten gaan als ik de tv ook uit doe ? 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Heb je de One Remote verder wel ingesteld voor de Horizon Box? 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Rik83
Explorer
Opties

Ik heb hem zo ingesteld dat ik kan zappen en via de 123 knop een kanaal kan kiezen en 2x op 123 en dan op de midden/ok toets kan ik opnemen stoppen info opvragen of de box uit zetten. En de tv pauzeren via de ok toets

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee Rik! Ik had je onder een ander topic nog gevraagd of je al naar de instellingen voor de Universele Afstandsbediening had gekeken, die vind je in het bron-menu. Kon je daar nog wat mee?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Rik83
Explorer
Opties

Ja dat menu heb ik gevonden maar wat moet ik daar dan doen ?

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Daar kan je instellen hoe je met de Smart Remote een apparaat kunt bedienen die via HDMI is verbonden. Ik was benieuwd of je dat menu al doorlopen had en of dit verschil maakt in het uitzetten van TV en Horizon Box.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Rik83
Explorer
Opties

Ja heb ik gedaan maar als ik daar dan op de duur ziggo aanklik staat er op welk hdmi deze is aangesloten ik klik op hdmi1 en klaar is die.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

...oh, nu heb ik dit menu nog niet kunnen uitvoeren met een Horizon Box aangesloten, maar ik verwachtte wel wat meer stappen dan dat. Stond de Horizon Box ook aan op het moment dat je in dat menu bezig was?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes