Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Aansluiten Soundbar HW-MS6500/XN op QLED TV QE49Q7C

(Onderwerp aangemaakt op: 11-11-2018 04:13 PM)
240 Weergaven
Akya
Journeyman
Opties

Hi,

Ik woon op Bonaire en ben in het bezit van een Samsung QLED tv QE49Q7C.

Nu zou ik graag een Samung Curved Soundbar HW-MS6500/XN willen aansluiten op de tv, liefst met een Soundbarbeugel WMN300SB.

Mijn vraag: is dit mogelijk óf is de QE49Q7C hier niet voor geschikt (te klein formaat).

Dank voor uw reactie.

Met vriendelijke groet van een zonnig Bonaire,

Hugo

 

0 Likes
5 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeienavond Hugo! Wat een gave set heb je zo voor jezelf uitgezocht :smiling-face: ik kan dan ook vol overtuiging mededelen dat alle onderdelen perfect met elkaar samen zullen gaan! Je kunt het hier eventueel nog nalezen onder de eerste (Eenvoudige Montage) foto: https://www.samsung.com/nl/audio-video/soundbar-plus-wallmount-wmn300sb/

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Akya
Journeyman
Opties

Hartelijk dank voor het snelle antwoord, ik vergat echter te zeggen dat de QLED tv: QE49Q7C niet aan de muur hangt doch op de meegeleverde voet staat.

Kan de soundbar dan nog steeds aan de tv gemonteerd worden met de Soundbarbeugel: WN300SB. óf is daar dan niet genoeg ruimte meer voor.

Alsvast weer dank voor het antwoord.

Met vriendelijke groet,

Hugo Hagen (hugo.hagen@csnet.nl)

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Ooh, als de TV op z'n voet staat kan je de soundbar ook keurig onder/voor de TV neerzetten. Doordat ze dezelfde curve hebben staat dit alsnog erg netjes. De TV staat net niet hoog genoeg op z'n voet om er de soundbar met beugel onder te plaatsen.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Bou1
First Poster
Opties

Hallo, 

Wij hebben een tv Samsung UE49KU6640S curved en de soundbar ms hw6500/xn. De beugel die hierboven benoemd is past wel op de soundbar, maar volgens mij niet op de tv!? 

We zijn op zoek naar een beugel waarmee we de soundbar straks mee onder de tv kunnen krijgen om vervolgens de hele set met een muurbeugel op te hangen. Enig idee of samsung hierin kan voorzien? 

 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@Bou1, aangezien de UE49KU6640S geen No Gap wall mount ondersteund, kun je hiervoor ook geen soundbar beugel gebruiken.

rsz-846676
0 Likes