op 12-11-2018 09:51 PM
Hallo,
Mijn soundbar HW-H750 geeft alleen nog maar geluid via de subwoofer en niet via de soundbar. Eerdere berichten in deze community geven aan dat er waarschijnlijk iets is met de versterker-print. Kosten tussen de € 150,- en € 200,-. Gezien de hoogte van dit bedrag overweeg ik een anders Samsung soundbar te kopen. Maar welke moet dit worden? Probleem is dat ik de nieuwe soundbar wel wil gebruiken met de multiroon app. Dit omdat ik meerdere boxen heb die ik wel met de nieuwe soundbar moet kunnen koppelen. Mij vraag is of iemand kan aangeven welke soundbars werken met de multiroom-app.
Mocht er toevallig iemand zijn die nog een andere oplossing voor mijn soundbar probleem dan hoor ik dat uiteraard graag.
Alvast bedankt voor jullie reactie!
14-11-2018 02:44 PM - bewerkt 14-11-2018 02:45 PM
Goeiemiddag @SungsamMK en welkom op de Samsung Community! Zou ik mogen weten welke speakers je er nog bij hebt? Mochten die ook werken met de nieuwe Samsung Smartthings app heb je namelijk een stuk meer keuze in ons nieuwste aanbod. Maar via deze link kan je soundbars vinden die via Wifi te bedienen zijn, de MS-serie beschikt nog over Multiroom maar dat zou je in de specificaties nog kunnen checken.
https://www.samsung.com/nl/audio-video/all-audio-video/?soundbar+wi-fi
op 14-11-2018 09:13 PM
Hoi @Joeris, Bedankt voor jouw reactie. De boxen die ik nu heb zijn de WAM551/XN.
Heb jij misschien een idee wat het probleem kan zijn en bij wij ik hier voor terecht kan?
op 15-11-2018 01:57 PM
Ah, die zijn inderdaad wel afhankelijk van de Multiroom app inderdaad, of afzonderlijk via Bluetooth maar dan kan je ze niet combineren. Het ding is dat Samsung druk bezig is om de Smartthings app dé app te maken voor alle apparaten die via Wifi te bedienen zijn, en neemt zo ook Multiroom over. De enige kanttekening hieraan is dat het (nog) niet alle Multiroom producten ondersteunt en de nieuwere producten ontwikkeld worden voor de Smartthings app. Vandaar dat we met een overlap zitten tussen onze Multiroom producten en Smartthings producten, een aantal zijn al wel met beide te gebruiken. Deze soundbar is daar een mooi voorbeeld van: https://www.samsung.com/nl/audio-video/soundbar-ms650/HW-MS650XN/