Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan niet in sommige emails of op sommige websites

(Onderwerp aangemaakt op: 13-11-2018 05:24 PM)
212 Weergaven
Dordt
First Poster
Opties

Ik heb een s7 edge. Hij werkte goed tot een paar weken geleden. Ik kan niet in sommige emails komen of op sommige websites. Dan blijft het rondje maar draaien. Dit is zowel bij 4g als bij wifi. Mijn telefoon heeft al zijn updates gehad (laatste op 4 november jl.) en ik heb nog genoeg geheugen. In de meeste emails kan ik wel (snel) komen en op de meeste websites ook. Ik heb bijvoorbeeld een standaard mail elke dag van mijn gemeente waar ik woon, wat er die dag allemaal gebeurd is, daar kan ik nu niet meer in. Waar kan dit aan liggen?

0 Likes
8 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Er zijn wat mail problemen bekend, daar word hard aan gewerkt. Welke websites kan je niet op komen o.a.?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Dordt
First Poster
Opties

Toevallig weet ik er nog 1. Cs-guineaspride.m.webs.com. ik wilde naar cavia's kijken 🙂 en dan blijft hij op 3 kwart hangen. Op mijn laptop kom ik er wel in. 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Dat ligt waarschijnlijk aan de website zelf, bij mij op me Note 8 blijft hij wit en laad nog steeds na een minuut... Met Google Chrome trouwens.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Dordt
First Poster
Opties

Ok, ik heb het ook niet veel met websites maar dus wel met emails. 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Daar komt een oplossing voor!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Dordt
First Poster
Opties

O dat zou mooi zijn. Ik wacht het af. 

0 Likes
ArthurK
First Poster
Opties

Goedendag. Ik kan op één van mijn tablets sommige mails niet openen. Zodra ik op de mail klik dan staat hij te laden maar doet verder niets. Andere mails kan ik wel openen en lezen. Geheel willekeurig.

Weet iemand de oorzaak cq oplossing?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Lees bovenstaande post van mij even door.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes