Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Contacten verloren

(Onderwerp aangemaakt op: 18-02-2019 01:55 PM)
30184 Weergaven
Vtiemessen
First Poster
Opties

IK heb de gebruikersnaam van mijn Samsung account gewijzigd. Daarna zie ik mijn gekoppelde contacten niet meer terug in mijn contacten lijst. Hebben jullie een idee wat ik fout heb gedaan? Of beter nog hoe ik het kan oplossen

0 Likes
10 Antwoorden
Oplossing
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Hi Vtiemessen,

 

Oh jee 😞 Heb je een simkaart in jouw telefoon? Kun je mij nog vertellen welk toestel je hebt? 

 

Kun je naar Contacten gaan > Klik rechtsboven op Meer > Instellingen > Weer te geven contacten > Vink Samsung-account aan, zie je ze dan wel? Wellicht heb je de contacten automatisch gesynchroniseerd met jouw Google-account. Dan zou je even bij Instellingen > Accounts > Google-account kunnen kijken. 

 

Laat het even weten!

 

0 Likes
Vtiemessen
First Poster
Opties

Heel erg bedankt voor je reactie. Dat had ik inderdaad ook al geprobeerd. Gelukkig heb ik veel contacten al weer weten te achterhalen. Heb ze nu allemaal aan mijn huidige Samsung account gekoppeld dus ga er vanuit dat ik ze nu niet meer snel zal kwijt raken. Dank je!

0 Likes
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Ah gelukkig! 😃 

0 Likes
Mirjam244
First Poster
Opties
Goedemorgen, ik was gisteravond ineens al mijn contacten kwijt. Alleen mijn groepsapps stonden nog bij whatsapp. De telefoonnummers van mijn contacten zijn ook allemaal weg.
0 Likes
Mirjam244
First Poster
Opties
Ik heb een Samsung S7.
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Mirjam244,

 

Misschien een rare vraag van me, maar heb je al geprobeerd je telefoon opnieuw op te starten? Kun je bevestigen of onder Apps >> Contacten je contacten nog wel zichtbaar zijn? En heb je de tips van @Nouzha in dit topic al geprobeerd?

 

Ik wacht je terugkoppeling af! 


kevin-sig
0 Likes
Lokerse
First Poster
Opties

Goedemiddag,

 

Ik heb precies hetzelfde probleem. Na het veranderen van mijn samsung gebruikersnaam, waren al mijn contacten uit de contacten app verdwenen. Ik had al mijn contacten opgeslagen in mijn samsung account. Als ik bij back-up kijk, zie ik dat ik daar nog 500 contacten heb staan, maar ik krijg ze niet terug in de contacten app. Ook niet met back-up herstellen en synchroniseren. Weet iemand hoe dit opgelost kan worden. Kan het zijn dat er opnieuw verbinding gemaakt moet worden tussen de contacten app en de samsung account of zoiets?

 

Groeten, Lokerse

0 Likes
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Heb je het Samsung account al eens verwijderd en opnieuw ingesteld?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Lokerse
First Poster
Opties

Deze oplossing heeft inderdaad geholpen, bedankt! Ik had wel afgemeld en opnieuw aangemeld, maar dat was blijkbaar niet voldoende. 

0 Likes