Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Update j5 duos

(Onderwerp aangemaakt op: 21-04-2017 07:30 PM)
106 Weergaven
Jaap77
First Poster
Opties

Heb medio Januari een update op mijn J5 DUOS gekregen waarna een voor mij belangrijke optie is weggevallen. Ik kan hem althans niet meer vinden.

 

De optie die ik mis is de keuze tussen 2 verschillende profielen. In geval met de duos waarbij ik een prive en een zakelijke simkaart gebruik, kon ik dus met een druk op de knop tussen weekdag en weekend instellingen schakelen. Nu moet ik data, bel en bericht allen afzondelijk instellen.

 

Hoe kan ik deze optie weer terug krijgen?

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Jaimy
Helping Hand
Opties

Hoi Jaap77,

 

Helaas is deze functie dan verdwenen bij de software update, dit is niet mogelijk om terug te krijgen. MIsschien met een externe app, maar niet vanuit het toestel zelf.

 

Het toestel wordt met updates zo gebruiksvriendelijk mogelijk gemaakt, maar soms zitten er ook nadelen aan zoals deze.


-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
Jaimy
Helping Hand
Opties

Hoi Jaap77,

 

Helaas is deze functie dan verdwenen bij de software update, dit is niet mogelijk om terug te krijgen. MIsschien met een externe app, maar niet vanuit het toestel zelf.

 

Het toestel wordt met updates zo gebruiksvriendelijk mogelijk gemaakt, maar soms zitten er ook nadelen aan zoals deze.


-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
0 Likes