Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kijk één extra maand gratis naar NLZIET!

(Onderwerp aangemaakt op: 31-05-2019 11:28 AM)
679 Weergaven
Michiel71
Student
Opties
 

Waar vind ik als Samsung Member de actiecode voor één maand gratis NLZiet?

 

https://www.nlziet.nl/nl/actie/samsung2019/

 
Speciaal aanbod voor Samsung members

 

Maak nu kennis met de online tv-dienst NLZIET en kijk één maand extra gratis. Kijk online tv hoe en wanneer het jou uitkomt. Veel kijkplezier!

 

Actievoorwaarden
  • De actieperiode loopt van 19 april 2019 tot en met 31 augustus 2019.
  • De vouchercode geeft recht op een maand gratis NLZIET. Nieuwe abonnees krijgen daarnaast ook een gratis proefmaand voor het achterlaten van hun betaalgegevens.
  • Voor het gebruik maken van de vouchercode moeten deelnemers zich registreren bij NLZIET. Voor nieuwe registraties geldt dat voor de eerste (proef)maand €0,01 in rekening wordt gebracht in verband met verificatiedoeleinden van de betaalwijze.
  • Na afloop van de extra gratis maand, wordt het abonnement automatisch omgezet naar een abonnement voor onbepaalde tijd tegen de reguliere abonnementsprijs van Euro 7.95, welke maandelijks opzegbaar is.
  • De actie is ook geldig voor bestaande abonnees van NLZIET. Bestaande abonnees van NLZIET krijgen na het verzilveren van de vouchercode (binnen 30 dagen na ontvangst daarvan), één maand gratis NLZIET.
  • De actie is alleen geldig voor deelnemers die woonachtig zijn in Nederland.
  • Er kan maximaal één deelname per persoon worden geaccepteerd.
  • Op het gebruik van NLZIET zijn de algemene voorwaarden alsmede de privacy- en cookievoorwaarden van NLZIET van toepassing, zie www.nlziet.nl. Door deelname aan de actie accepteert de deelnemer deze voorwaarden.
  • De actiecode is niet overdraagbaar.
  • NLZIET is niet aansprakelijk voor eventuele druk- of zetfouten.
  • NLZIET kan eventuele frauduleus overkomende aanmeldingen weigeren.
  • Met het verzilveren van de vouchercode gaat de deelnemer akkoord met deze actievoorwaarden.
  • Voor vragen over deze actievoorwaarden kun je terecht bij NLZIET, Koos Postemalaan 4, 1217ZC Hilversum, info@nlziet.nl.
0 Likes
5 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Ik ga het even uitzoeken, want het staat hier inderdaad ook niet op de Members app.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Michiel71
Student
Opties

@Nick, weet je al meer?

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Helaas. Er is nog geen update vanuit onze partner. Dus ik ben ook nog aan 't wachten.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Michiel71
Student
Opties

Zou er nog een antwoord komen of is dit een fake actie van Samsung?

 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Er kwam nog geen verlossend antwoord, vandaar dat het zo lang heeft geduurd. Ik heb vernomen dat ik codes ga krijgen die ik aan gebruikers kan doorgeven, dus dit zal ik zo snel mogelijk doen. Kun je mij daarnaast privé even jouw naam en adresgegevens geven? Dan kan ik kijken of ik nog een kleinigheidje kan sturen.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes