Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Deel jouw mooiste zelfgeschoten foto's!

(Onderwerp aangemaakt op: 28-11-2017 07:51 PM)
2157 Weergaven
8Note8
Helping Hand
Opties

Het leek me wel leuk om te zien wat anderen aan mooie zaken weten vast te leggen met hun Samsung-toestel.

 

Misschien is het ook leuk om een korte beschrijving en wat technische details erbij te zetten.

374 Antwoorden
xSnowbie
Student
Opties

Deze zomer een leuke vakantie gehad. paar landen bezocht. Maar het indrukwekkenste van mijn hele reis was toch wel dit Hindu Standbeeld aan de Batu Caves. Heb er nog wel een paar van mijn andere landen... maar zal die later wel uploaden.:smileyhappy:

Foto is genomen met mijn Galaxy s8
Batu CavesBatu Caves

Traveling The World
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Dat lijkt me zeker een indrukwekkende ervaring @xSnowbie, om daar zo voor te staan. Bedankt voor het delen! :face-with-tears-of-joy:

kevin-sig
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hier 2 kiekjes van mijn huwelijksreis naar Miami-Bahama's gemaakt met de Note 8!Bahama's, Paradise IslandBahama's, Paradise IslandKey WestKey West

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Jan
Helping Hand
Opties

 Cuijk. Genomen met de S7Cuijk - zonsopkomst - 16 februari 2017 - S7+SnapseedCuijk - zonsopkomst - 16 februari 2017 - S7+Snapseed

Jan
Helping Hand
Opties

Aardhuisweg Uddel - S7 + SnapseedAardhuisweg Uddel - S7 + Snapseed

Jan
Helping Hand
Opties

Sienna (I) - Summer 2017 - S7+SnapseedSienna (I) - Summer 2017 - S7+Snapseed

Jan
Helping Hand
Opties

Kasteel Cannenburgh op een mistige ochtend - S7+SnapseedKasteel Cannenburgh op een mistige ochtend - S7+Snapseed

Jan
Helping Hand
Opties

Guus Meeuwis in concert (2017) - Hedon Zwolle - S7+SnapseedGuus Meeuwis in concert (2017) - Hedon Zwolle - S7+Snapseed

Jan
Helping Hand
Opties

Pisa Italie 2017 - S7+SnapseedPisa Italie 2017 - S7+Snapseed

xSnowbie
Student
Opties

toch wel eentje om trots op te zijn :smileytongue: jammer van die dode vlieg? Maar vindt het wel iets hebben.

 

Lotus @ Marina Bay SandsLotus @ Marina Bay Sands

Traveling The World