Support

Open search

Wanneer wordt de cashback uitbetaald

Highlighted
First Poster

Eind oktober heb ik een aanvraag cashback ingediend. Wanneer ontvang ik die 200,- cashback? Serienummer 0t0g5adk800261r.

6 ANTWOORDEN 6
Superuser II
Superuser II
Dat kan zeker 6 weken duren.. Heb je nog een ander registratienummer?
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster
Nee. Ik heb geen registratienummer. Het verzoek is op 29 oktober ingediend.
Superuser II
Superuser II
Dan nog even aantal weken afwachten. Je hebt wel een bevestigingsmail gekregen?
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster
Ik heb niks ontvangen. De eerste keer dat ik op registreren drukte bleef de pagina hangen. De tweede keer ging hij wel door.
Superuser II
Superuser II
Kun je mij jou email adres/telefoonnummer even prive doorgeven?
---------
Samsung Galaxy Note 10+

First Poster

De cashback was netjes op tijd ingevoerd. Vraag je na zo'n drie weken wanneer de cashback wordt uitbetaald, zeggen ze dat de registratie niet is aangekomen en waarom ik nu pas reageer. 3 weken is toch niet lang om eens te informeren? Lijkt me dat jullie ook verwerkingstijd nodig hebben. Maar nu blijkbaar de registratie niet is verwerkt bij samsung, kun je fluiten naar die 200 euro cashback. Denk goed na of je wel wil deelnemen aan de cashback actie, want internet staat er vol mee dat cashbacks niet worden uitgekeerd. 

Top Posters