Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

meldingen transparant op beginscherm

(Onderwerp aangemaakt op: 12-02-2019 02:04 PM)
5794 Weergaven
Xsjlo
Pioneer
Opties

Hoi allemaal,

 

Op het begin kon je de keuze maken hoe transparant je de meldingen wil ehbben. Deze is nu TE.

 

Hoe kan ik deze aanpassen, ik kan het gewoon weg niet meer vinden bij de instellingen.

 

Groet,

Jan

0 Likes
10 Antwoorden
Tim
GrandMaster
Opties

@Xsjlo kun je een screenshot maken van wat je precies bedoelt omtrent de meldingen? Hoe worden deze nu weergeven?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Xsjlo
Pioneer
Opties

Hoi @Tim 


Zie de foto 🙂

 

jan.jpg

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Ah ja, ik zie het inderdaad! Is het bij elke app zo dat de melding transparant is?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Xsjlo
Pioneer
Opties

Geen idee, smsjes krijg ik nooit meer hahahaa.

Deze medling was van Stocard, ook whatsapp doet dit zo.

Ik app alleen, maar het het bij het  opnieuw instellen gedaan, en nu bleek het niet echt lekker te lezen is, maar om het toestel weer te resetten?

Mailen etc doe ik niet op de telefoon 

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Zou je eens willen kijken of het aanpassen van de Klokstijl een verschil maakt en dan voornamelijk de kleur? Je kunt dit nagaan via Instellingen > Vergrendelscherm > Always On Display > Klokstijl. Zet de kleur naar een duidelijke kleur.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Xsjlo
Pioneer
Opties

Always on display staat uit, heb ik nog nooit gebruikt.

 

Het is echt op het scherm als je het toestel aandrukt, of als hij oplicht dat er een berichtje binnenkomt.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Ik gok haast dat dit ook een combinatie is van de kleur en de achtergrond. Zou je eens willen kijken of een donkere achtergrond het verschil maakt?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Xsjlo
Pioneer
Opties

Dan is het opgelost inderdaad, maar ik had het voorheen wel goed met deze foto, maar na die reset heb ik iets te vrolijk de transparantie op 100% gedaan.. 

 

Ga hem wel weer resetten, en dan is ie wel goed. Maar dacht het moet makkelijker kunnen.

 

Groet,

Jan

0 Likes
Oplossing
Xsjlo
Pioneer
Opties
Gevonden: Schermvergrendeling en beveiliging -> Meldingen daar kan je hem aanpassen!
0 Likes