op 13-07-2017 07:48 PM
Ik heb een GT-S5360. Het toestel voldeed jaren, maar nu werken meerdere functies niet. Ik kan geen whats app installeren omdat het geheugen vol is. Maar ik kan het geheugen niet leegmaken omdat de door samsung geinstalleerde apps niet verwijderd kunnen worden. Ook kan ik ze niet naar de SD kaart verplaatsen (waarop nog veel geheugen zit). Zelf heb ik geen apps geinstalleerd. Groot probleem is dat berichten niet werkt vanwege het geheugenprobleem en ik kan geen nieuwe contacten invoeren. Alle oude contacten zijn op 3 na verwijderd door het toestel vanwege geheugenproblemen. Samsung Klantenservice bellen levert niets op omdat ik dan een app moet installeren en dat kan ik niet vanwege het geheugenprobleem. Graag advies!!!!
op 17-07-2017 11:59 AM
Hey @donkey, dat schiet allemaal niet op. Hoeveel ruimte is er nog vrij in jouw toestel? Kun je een screenshot maken van Instellingen > Opslag?
op 18-07-2017 09:58 AM
Hoi Tim
Geheugengebruik alles: 144MB gebruikt, 46 MB vrij> Op SD kaart 1,8 GB gebruikt en 1,9 GB vrij. Ik kan geen van de apps die Samsung er al op had gezet overhevelen naar de SD kaart. Screenshot kan ik niet maken. Ook de vraag of dat met dit apparaat kan-jaren geleden gekocht. Geen nieuwe contacten kunnen toevoegen en het feit dat er maar 3 contacten over zijn, maakt het nut van de telefoon erg laag. Volgens helpdesk van Samsung moest ik maar een nieuwe kopen.... met die service wordt dat dus geen Samsung meer! Hulp is zeer welkom.
op 18-07-2017 10:03 AM
op 19-07-2017 08:07 AM
Hoihoi
Alle foto's staan standaard op mijn SD kaart, evenals muziek. Op het telefoonkaartje staan alleen de door samsung erop gezette apps, die ik er niet af kan krijgen, en whats app - die ik niet op de SD kaart kan zetten - weer door Samsung.
Ik heb ook al uren alles leeg proberen te maken in de buffer e.d.. Geen succes.
op 21-07-2017 09:59 AM
op 21-07-2017 07:13 PM
Hoe gaat dat in z'n werk?? Mijn toestel heeft onvoldoende geheugen om een app, die dan volgens mij nodig is, down te loaden???
op 26-07-2017 09:52 AM
Voor de Hulp op Afstand dien je inderdaad een app te downloaden. Als dat niet mogelijk is, ben ik bang dat dit niet gaat werken. In dat geval kun je een back-up maken en reset uitvoeren.