Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

android 9 niet storen

(Onderwerp aangemaakt op: 23-04-2019 07:34 AM)
1127 Weergaven
maikelvanmeurs
First Poster
Opties

ik heb de android 9 update gehad voor mijn note 8. alleen heb ik niet het juiste niet storen.

kan ik dit nog ergens goed zetten of komt dit nog met een nieuwere update?

 

je zou bij niet storen extra regels moeten kunnen toevoegen volgens google

Knipsel.PNG

 

ik heb alleen dit scherm.

Screenshot_20190423-073139_Settings.jpg

 

gaat dit goed? doe ik iets verkeerd?

ik mis echt de mogelijkheid om meerdere regels toe te voegen.

 

kan iemand mij helpen?

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
SjorsK
Maestro
Opties
Ah duidelijk.

Ik denk dat hier een aantal verschillen zijn tussen One UI en de android default UI.

De enige manier waarmee je een verschil qua tijden kan instellen is via het menu in je eerste screenshot, voor de "Shush Mode" is er verder ook een alternatieve Samsung functie en die kan je hier vinden:
Settings -> Advanced Features -> Motions and Gestures -> Easy Mute.

Elke fabrikant heeft zo z'n eigen implementatie van android en er kunnen om deze reden per toestel nog wel eens wat verschillen zijn.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties
Als ik het zo zie zou Do Not Disturb op Maandag, Dinsdag, Woensdag en Donderdag aan moeten staan tussen 18:00 en 0700 (Volgende dag). Verder bestaat er ook een optie om de restricties van DND in te stellen (Ga naar Settings en zoek naar Do Not Disturb en ga vervolgens naar -> Notifications -> Do not Disturb).
0 Likes
maikelvanmeurs
First Poster
Opties

klopt

alleen wanneer ik de google site lees, moet je ook extra regels kunnen instellen in android 9

dus bijvoorbeeld op ma,di,wo,do,vrij van 18 uur tot 07:00 niet storen aan en op zaterdag en zondag van 20 uur tot 09:00 uur niet storen aan.

 

zie afbeelding hieronder.

ook de shush functie heb ik niet.

Knipsel.PNG

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties

Over welke pagina heb je het als ik vragen mag? Mogelijk dat het een andere Launcher/Graphical User Interface betreft, de desbetreffende opties kan ik ook niet vinden op mijn S9+ 

0 Likes
Oplossing
SjorsK
Maestro
Opties
Ah duidelijk.

Ik denk dat hier een aantal verschillen zijn tussen One UI en de android default UI.

De enige manier waarmee je een verschil qua tijden kan instellen is via het menu in je eerste screenshot, voor de "Shush Mode" is er verder ook een alternatieve Samsung functie en die kan je hier vinden:
Settings -> Advanced Features -> Motions and Gestures -> Easy Mute.

Elke fabrikant heeft zo z'n eigen implementatie van android en er kunnen om deze reden per toestel nog wel eens wat verschillen zijn.
0 Likes
maikelvanmeurs
First Poster
Opties

ok. dat is wel erg jammer. de niet storen functie is zo wel erg beperkt.

hopelijk wordt dit in een nieuwe updat nog toegevoegd.

0 Likes