Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung A50 is uitgevallen en gaat niet aan.

(Onderwerp aangemaakt op: 05-06-2019 12:34 PM)
20734 Weergaven
Anthona50
First Poster
Opties

Gisteren avond heb ik mijn telefoon aan de oplader gelegd en vanmorgen was deze ineens uit. De telefoon ging in geen mogelijkheid aan. En als ik de oplader aansloot voelde de telefoon warm aan maar hij ging niet aan. Na gezocht te hebben op internet vond ik ergens dat als ik de volume up, volume down en de vergrendelknop tegelijk zou indrukken dit kon helpen. Dus ja hij doet het weer. Maar hoe kan het dat de telefoon vanzelf uitvalt en niet meer aan gaat. Ook handig als je de telefoon als wekker gebruikt. Ik gebruik de orginele oplader. En heb de telefoon vandaag vijf dagen.

0 Likes
13 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Misschien vastgelopen. Hou het even in de gaten en anders dan laat het maar weten.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
Gmusing
Pathfinder
Opties

Mijn vriendin heeft ook een A50 en had hetzelfde probleem.  Toen ze hem opstartte met volume & powerknop en aan de lader hing, gaf ie 9% battery.  Ze heeft hem 100% opgeladen en sindsdien niet meer voorgehad.

Nick
MegaStar
Opties

Het toestel is in dit geval niet uitgevallen maar volledig vastgelopen, dus een crash. Er zijn vele mogelijkheden, maar uiteindelijk zal het iets in de software zijn geweest.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Kaar4600
First Poster
Opties

Sinds vorige week zondag zelfde probleem.

S nachts op lader s'morgens niks meer.

Originele lader, toestel 2 maanden oud.

 

Even op lader gezet, daarna via internet soft reset gevonden,  aan/uitknop en geluid zachter knop ingedrukt houden, toestel geeft 100% aan en daarna kan ik opstarten.

 

Nu weer zondag en precies zelfde probleem.

In de nacht op lader, vanochtend niks meer

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Vreemd, dit heb je dus elke ochtend?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
sverbiest
First Poster
Opties
Niet elke ochtend maar toch om de 4 dagen ongeveer. Was ook niet meteen pas na half jaar gebruik ongeveer
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Heb je 't toestel al een gereset?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Yannique
First Poster
Opties

Ik heb zojuist ook gehad dat hij 's nachts aan de lader heeft gelegen en vanochtend niet aan wilde. Ik heb gereset (volumeknop en aan/uit knop), maar hij is nu erg traag en valt nu ook gewoon uit soms.

 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Yannique,

 

Je kunt nog de fabrieksinstellingen resetten, maak dan wel een back-up van je gegevens met Smart Switch

rsz-846676
0 Likes