Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Mobiel geeft aan: Downloading.. don't turn off target, maar blijft er ook op staan

(Onderwerp aangemaakt op: 24-04-2019 10:43 PM)
3413 Weergaven
Tesske
First Poster
Opties

Hoi, mijn mobiel doet sinds zaterdag al een beetje raar. Maar vandaag doet hij het helemaal niet meer. Mijn mobiel viel uit en toen hij zichzelf weer opstartte kreeg ik een blauw scherm met downloading... don't turn off target. Ik heb nu een hard reset geprobeerd (aan en uit knop, home knop en volume omlaag knop) en gewoon een normale reset (aan en uit knop en volume omlaag knop) bij beide gaat hij uit maar dan vervolgens gewoon weer op het blauwe scherm. Mijn accu is ook leeg gegaan, dan krijg ik zwart scherm maar zodra ik hem weer aan doe weer hetzelfde blauwe scherm met dezelfde tekst. Ook als ik mijn simkaart er uit haal blijft het het blauwe scherm met dezelfde tekst staan, weet iemand een oplossing?

0 Likes
8 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Dan is er misschien een geheugen probleem, of iets met het moederbord vermoed ik. Als je nog garantie heb zou ik hem voor reparatie aanmelden. Welk toestel is het?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Zie mijn reactie op jouw andere bericht, Tesske.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Tesske
First Poster
Opties

Samsung Galaxy s7. En klopt mijn accu en moederbord waren kapot, reden is onbekend. Bedankt voor je hulp! 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hi Tesske, had je hem al voor reparatie opgestuurd?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Tesske
First Poster
Opties

ja, accu en moederbord waren kapot jammer genoeg.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
aah dat is niet fijn nee! Hopelijk heb je snel wat anders! Fijn weekend.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Tesske
First Poster
Opties
Ze hadden gelukkig een mooi aanbod voor een 2e handse mobiel. Toch bedankt voor je hulp en fijn weekend!
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Gelukkig! Geen dank.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes