Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galerij verhalen en melodie

(Onderwerp aangemaakt op: 18-06-2019 06:43 PM)
2533 Weergaven
andre5
Explorer
Opties

Ik heb een S8 plus.

Je kunt via de Galerij verhalen en video's maken.

Ik vind de melodie niet zo geslaagd.

Kun je deze melodie aanpassen en er zelf een nieuw geluid bijvoegen ? 

 

BvD, Andre

0 Likes
7 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties

Dat kan inderdaad, onder aan het scherm zie je een icoon met een muzieknoot :smiling-face: 

0 Likes
Oplossing
andre5
Explorer
Opties

Badankt, het kan inderdaad.

Als je verhaal met muziek draait dan onderaan het scherm tikken dan komt er een extra meneutje waar je inderdaad zelf je eigen muziekjes kunt selecteren. 

 

Groetjes, Andre

0 Likes
Morscha
First Poster
Opties

Hi, 

Ik heb de S10 en vind verhalen in galerij super, maar als je een thema kiest, dan komt er een standaard liedje bij. Als ik vervolgens een eigen liedje kies, dan veranderd de thema weer naar basic. 

 

Is het mogelijk om een thema te kiezen en een eigen liedje?

 

Dit is iets wat mij niet lukt. 

 

Alvast bedankt. 

 

Groetjes

 

PS: als je themamuziek ingedrukt houdt, kun je wel andere liedjes kiezen, maar alleen enkele. Je kunt niet naar een andere map gaan. Ik kan ook niet vinden waar deze map zich bevindt om mijn eigen liedje hierin te plaatsen. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Morscha,

 

Welkom op de Community!

 

Ik heb het even getest, en als ik 'Mijn muziek' kies en vervolgens een nummer selecteer, hoor ik de muziek op de achtergrond. Tik je vervolgens wel rechtsboven op 'Opslaan'?

 

Als het nummer in de Samsung Music app te zien is, moet je hem kunnen selecteren.

 

Heb je ook verschillende liedjes geprobeerd?

rsz-846676
0 Likes
Morscha
First Poster
Opties

Heu @BruceH,

 

Super bedankt voor je reactie.

 

Ik kan een ander nummer selecteren. Deze speelt dan ook af, alleen het punt is dat de eerder reeds geselecteerde thema dan reset wordt naar Basis.

Het lukt mij dus niet om bijvoorbeeld, thema Hearts te kiezen EN een eigen geselecteerde nummer.

 

Groetjes,

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Heb ik ook even getest, en dat werkt inderdaad niet. Je kunt dus geen eigen muziek instellen zodra je gebruik maakt van een thema.

 

Je kunt dit kenbaar maken via de Samsung Members app, (ondersteuning -> foutrapporten) wellicht dat dit met een update wel mogelijk kan worden gemaakt. 

rsz-846676
0 Likes
Morscha
First Poster
Opties

Oke, thanks!

0 Likes