op 11-05-2019 10:21 PM
Beste Samsung/communityleden
Vorige week op de release de galaxy A70 bij MM gekocht. Ik had vantevoren al gelezen op internet dat de luidspreker onverstaanbaar is op vol volume. Dit is alleen met bellen aangezien hier de luidspreker boven de camera wordt gebruikt. Met muziek heb ik er geen last van maar ik bel voor mijn werk veel op luidspreker en kan de andere persoon simpelweg niet horen omdat het een hele zware vervormde toon oplevert. Iemand anders hier ervaring mee? Ben er op zijn minst gezegd niet blij mee met een nieuw toestel.
op 13-05-2019 12:12 PM
Hi @bram1998,
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Ik heb hier nog geen andere meldingen over binnen zien komen. De vraag is of het echt een dit toestel ligt, of dat het een softwarefout kan zijn. Heb je dit al bij de verkoper aangekaart? Wellicht dat je een ander exemplaar kunt testen, wellicht dat een ander toestel het niet heeft. Zo zonde zijn om hem gelijk ter reparatie aan te moeten bieden.
13-05-2019 12:35 PM - bewerkt 13-05-2019 12:37 PM
Hoi, ik heb hetzelfde probleem met mijn A70. Ik krijg van meerdere mensen te horen dat er qua verstaanbaarheid problemen zijn. Heb het met beide sim's in de telefoon. Telefoon is 1 week oud. Ook gekocht bij MM. Is er al een oplossing hiervoor?
@BruceH schreef:Hi @bram1998,
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Ik heb hier nog geen andere meldingen over binnen zien komen. De vraag is of het echt een dit toestel ligt, of dat het een softwarefout kan zijn. Heb je dit al bij de verkoper aangekaart? Wellicht dat je een ander exemplaar kunt testen, wellicht dat een ander toestel het niet heeft. Zo zonde zijn om hem gelijk ter reparatie aan te moeten bieden.
op 13-05-2019 02:14 PM
op 14-05-2019 12:55 AM
Hier precies hetzelfde probleem! Sinds een week hebben ik, mijn man en dochter deze telefoon. Er zijn er al 2 omgeruild omdat met bellen niet goed te verstaan zijn. Maar helaas hebben de omgeruilde telefoons hetzelfde probleem. Morgen gaan we weer terug naar de KPN winkel om ze weer om te ruilen . Met ook de telefoon van onze dochter want die heeft ook problemen met bellen. Erg jammer !!!
14-05-2019 09:21 AM - bewerkt 14-05-2019 09:23 AM
Goedemorgen, ik ben gisteren met het toestel naar MM gegaan en heb een nieuwe mogen ontvangen. Dat is wel service! Ben ik blij mee. Tot nu toe veel beter te verstaan en ook de speaker is duidelijker te horen met muziek. Dus wel een verbetering, maar ik las vannacht dat er bij andere mensen dezelfde problemen zijn of ontstaan, dat is toch wel vreemd en begint te lijken op een productie dingetje.
Maar voor nu doet alles het weer goed.
14-05-2019 11:18 AM - bewerkt 14-05-2019 11:19 AM
Update: kreeg net te horen dat met deze telefoon exact dezelfde problemen zijn . Niet goed verstaanbaar en hakkelend geluid. Mooi klaar mee.... en nu? Wat heeft Samsung voor idee? Ik kan wel blijven ruilen bij MM. Maar het vertrouwen is nu wel even weg.
op 14-05-2019 12:23 PM
op 14-05-2019 12:25 PM
op 14-05-2019 01:20 PM
Zouden jullie het volgende kunnen aangeven?
Belangrijk voor ons is om te achterhalen welke condities zich dit voordoet:
Alvast bedankt!