Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Eindejaarscadeau

(Onderwerp aangemaakt op: 07-01-2019 11:36 AM)
289 Weergaven
-Gejost-
First Poster
Opties

Toch wel straf !!!

Ik kocht een Samsung Galaxy A6 Dual Sim op 10 oktober. In de eerste week laat ik hem wel niet vallen zeker, scherm gebarsten maar niet voelbaar en alleen met de juiste lichtinval zichtbaar.

Niets om boos om te worden, toestel werkt nog steeds perfect (hoeveel hebben er geen gebarsten display).

Halverwege december geeft hij om onverklaarbare reden de pijp aan Maarten. Heeft gewoon op de kast gelegen en wanneer ik hem nakijk omdat het toch wel heel stil blijft, geen reactie meer. Scherm uit, zwart en niet mogelijk om terug op te starten. De batterij was zeker niet plat want nog maar pas opgeladen en daarna slechts 2 telefoontjes gehad. Probeer toch maar om hem op te laden maar geen enkel leven meer in te krijgen.

Ik geef aan dat mijn toestel niet meer werkt en men komt het asap ophalen, prima service. Nu v reesde ik al dat de reden op mijn gebarsten display zou gestoken worden, en zo geschied. Ik bel nog maar geen verhaal mogelijk...in dit high-tec tijdperk zou men toch moeten kunnen zien dat er meer aan de hand is dan gewoon een val van 40cm hoogte, viel uit de zetel. Soit, ik aanvaard de reparatie en betaal online. Prima communicatie en reeds de volgende dag krijg ik bericht dat mijn gerepareerde samsung teruggeleverd zal worden.

Groot is dan ook mijn verbazing om een NIET GEREPAREERD TOESTEL te ontvangen, zonder een woordje uitleg ???

Is dit de Samsung SERVICE ???

Voor mij alvast NOOIT nog iets van dat merk in mijn zaak of huis. Mocht ik mijn klanten zo behandelen, ik was al lang failliet !!!

Enne nu nog een hoop miserie om mijn centen terug te krijgen !!!

 

0 Likes
13 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @-Gejost-,

 

Jeetje, dat is zeker geen fijn eindejaarskado!

 

Dat er bij schade kosten in rekening worden gebracht klopt. Als het goed is krijg je dan 3 opties van het reparatiebedrijf. Eerste is je betaalt niet en doet afstand van je toestel, tweede is je betaalt alleen de onderzoekskosten en krijgt het toestel ongerepareerd terug en de derde is je betaalt het volledige bedrag, en krijgt het toestel gerepareerd terug.

 

Als je het volledige bedrag hebt betaald, maar je toestel ongerepareerd terug hebt gekregen, dan is dat natuurlijk niet de bedoeling! Heb je een iRMA-nummer? Dan kan iemand van Samsung dit voor je uitzoeken.


kevin-sig
0 Likes
Conings
First Poster
Opties

Beste Kevin,

 

Hierbij de gegevens die ik ontving:

Reparatienummer: iRMADRSA15826178
IMEI nummer: 351715102194204
Product: Samsung Galaxy A6 Dual Sim (SM-A600FN/DS)
Accessoires: Ac adapter, Batterij
Operator: B - Proximus

Met vriendelijke groeten,

 

Joris

0 Likes
Conings
First Poster
Opties

En nog jullie bevestigingsmail voor de betaling:

Beste Joris Conings,

Hierbij bevestigen wij dat je het betaalverzoek voor reparatie met ordernummer iRMADRSA15826178 beantwoord hebt met:

Repareren voor € 141,04
Bij het beantwoorden van de prijsopgave heeft u online betaald.

Je antwoord is verwerkt en het gekozen vervolgtraject wordt zo snel mogelijk gestart.

Mocht je vragen hebben neem dan gerust contact met ons op door te antwoorden op deze mail. We helpen je graag.

Wij wensen je nog een fijne dag!

Groeten,

 

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Duidelijk Joris! Ik ga dit doorzetten naar Samsung. Ik werk zelf niet voor Samsung, dus helaas is dat alles wat ik voor je kan doen, maar iemand van Samsung zal contact met je opnemen.


kevin-sig
0 Likes
Conings
First Poster
Opties

Alvast bedankt hoor Kevin.

0 Likes
Conings
First Poster
Opties

Ik hou je via dit platform op de hoogte.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties
Oef, dit is inderdaad van een koude kermis thuiskomen. Ik zie het volgende staan bij de reparatie: "Ondanks zorgvuldige analyse, blijkt uw toestel onherstelbaar. Hierbij zenden wij uw toestel ongerepareerd zonder kosten terug."

Nu geef je aan al betaald te hebben. Heb je dit geld niet terug gekregen?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Conings
First Poster
Opties

Neen, geen terugbetaling ontvangen, ook geen melding dat dit zou gebeuren.

En is het nu niet duidelijk dat mijn barstje niets met het niet meer werken te maken heeft ?

Waarom zeggen ze ook niet wat er dan wel stuk is aan het toestel ? 

Ik weet zeker dat er geen enkele breuk kan zijn want hij heeft nog meer dan 2 maanden perfect gewerkt.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties
Duidelijk! Is jouw toestel via een dealer verzonden of heb je 'm zelf geregistreerd en verzonden?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes