Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Eindejaarscadeau

(Onderwerp aangemaakt op: 05-01-2019 02:07 PM)
457 Weergaven
-Gejost-
First Poster
Opties

Toch wel straf !!!

Ik kocht een Samsung Galaxy A6 Dual Sim op 10 oktober. In de eerste week laat ik hem wel niet vallen zeker, scherm gebarsten maar niet voelbaar en alleen met de juiste lichtinval zichtbaar.

Niets om boos om te worden, toestel werkt nog steeds perfect (hoeveel hebben er geen gebarsten display).

Halverwege december geeft hij om onverklaarbare reden de pijp aan Maarten. Heeft gewoon op de kast gelegen en wanneer ik hem nakijk omdat het toch wel heel stil blijft, geen reactie meer. Scherm uit, zwart en niet mogelijk om terug op te starten. De batterij was zeker niet plat want nog maar pas opgeladen en daarna slechts 2 telefoontjes gehad. Probeer toch maar om hem op te laden maar geen enkel leven meer in te krijgen.

Ik geef aan dat mijn toestel niet meer werkt en men komt het asap ophalen, prima service. Nu v reesde ik al dat de reden op mijn gebarsten display zou gestoken worden, en zo geschied. Ik bel nog maar geen verhaal mogelijk...in dit high-tec tijdperk zou men toch moeten kunnen zien dat er meer aan de hand is dan gewoon een val van 40cm hoogte, viel uit de zetel. Soit, ik aanvaard de reparatie en betaal online. Prima communicatie en reeds de volgende dag krijg ik bericht dat mijn gerepareerde samsung teruggeleverd zal worden.

Groot is dan ook mijn verbazing om een NIET GEREPAREERD TOESTEL te ontvangen, zonder een woordje uitleg ???

Is dit de Samsung SERVICE ???

Voor mij alvast NOOIT nog iets van dat merk in mijn zaak of huis. Mocht ik mijn klanten zo behandelen, ik was al lang failliet !!!

Enne nu nog een hoop miserie om mijn centen terug te krijgen !!!

 

0 Likes
13 Antwoorden
Conings
First Poster
Opties

Gekocht via bol.com want zat zonder en moest snel gaan omdat klanten mij bellen op mijn smartphone.

Ik heb hun instructies gevolgd en hij werd opgehaald voor Dynafix die hem gingen repareren...

Ik heb alle mails nog zitten maar kan die hier niet opladen.

Mvg

Joris

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Thanks! Kun je mailen naar prijsopgave@dynafix.com? Zij kunnen dit dan verder afhandelen. Als je antwoord hebt, dan hoor ik het graag. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Conings
First Poster
Opties

Ik heb reeds gemaild met hen maar valt niet mee te praten. Ze weigeren meer info te geven over wat er nu precies stuk is aan mijn smartphone. Sterkt mij alleen maar in mijn overtuiging dat die barst er niets mee te zien heeft. Je gaat geen twee maanden perfect blijven functioneren met een fatale breuk in je toestel en dan zonder in gebruik te zijn op een kast plots de pijp aan Maarten geven. Sorry mij maak je dat niet wijs.

Mijn dochters enh vriendin hebben hun Samsongs al meerdere malen laten vallen met beschadiging aan de behuizing wat bij mij helemaal niet het geval is, en die blijven perfect meegaan.

Ik vind het gewoon jammer dat een barstje in het glas reden genoeg is om niet meer te luisteren naar je klant en achteraf toch zien dat het erger is en onherstelbaar en dan maar zonder er voor uit te komen, integendeel in de mails over het terugsturen werd steeds vermeldt dat mijn herstelde toestel onderweg was, het ding onhersteld terug sturen.

Ga er verder geen woorden meer aan vuil maken of tijd in steken, heeft toch geen zin.

Ik trek mijn conclusies.

Mvg

Joris

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Dit is niet het probleem wat ik probeer op te lossen. De barst zal altijd de garantie doen vervallen, aangezien het toestel gebruikerschade heeft. Maar je gaf eerst aan dat je het geld nooit terug had gehad, dit zou wel een probleem zijn. Maar je hebt dit geld dus wel weer ontvangen?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes