Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij s8 (1.5) jaar snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 21-03-2019 10:56 PM)
280 Weergaven
Mirthe1
First Poster
Opties

 

Screenshot_20190321-224107_WhatsApp.jpgHallo,

Sinds kort loopt mijn battarij veel sneller leeg. In 3 uur van 100% naar 38%. Ik heb via battarijinstellingen alles geoptimaliseerd 100%. Geheugen gewist. resolutie laag Locatie etc uitgezet etc. Apps als Facebook verwijderd en opnieuw geinstaleerd. alle dingen uit andere topics die ik hier vond volgens mij al geprobeerd.

Op de foto heb ik Bluetooth heel even aan, staat normaal uit (net als locatie als ik navigatie niet gebruik)

Is het enige wat ik nu kan doen volledig resetten? Doen ze dit ook bij een Samsungstore?

 

Alvast bedankt!

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hi Mirthe,

 

De volgende stap zou inderdaad resetten zijn. Wacht na het resetten van de telefoon wel met het terugzetten van een back-up tot je hebt bevestigd of je batterijproblemen na de reset wel of niet aanwezig zijn. Mocht je constateren dat dit niet het geval is, dan kun je de back-up terugzetten.

 

Mocht je constateren dat dit wel het geval is, dan kun je altijd een van de servicepunten bezoeken of je telefoon aanmelden voor de ophaalservice.  https://eu.community.samsung.com/t5/Smartphones/Waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-Samsung-...


kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hi Mirthe,

 

De volgende stap zou inderdaad resetten zijn. Wacht na het resetten van de telefoon wel met het terugzetten van een back-up tot je hebt bevestigd of je batterijproblemen na de reset wel of niet aanwezig zijn. Mocht je constateren dat dit niet het geval is, dan kun je de back-up terugzetten.

 

Mocht je constateren dat dit wel het geval is, dan kun je altijd een van de servicepunten bezoeken of je telefoon aanmelden voor de ophaalservice.  https://eu.community.samsung.com/t5/Smartphones/Waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-Samsung-...


kevin-sig