Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Ranks en Badges op de Samsung Community

(Onderwerp aangemaakt op: 28-09-2017 02:50 PM)
1651 Weergaven
RobertS
Troubleshooter
Opties

Hoi Community!

 

Zoals sommigen van jullie waarschijnlijk al hebben gezien, zijn er nu bepaalde ranks en badges te verdienen op de Samsung Community. Waarschijnlijk is een deel van jullie al bekend met dit systeem, maar wil ik dit toch graag voor iedereen even toelichten.

 

Ranks op de Community

Onder je gebruikersnaam staat je rank in het klein aangegeven. Op basis van je activiteit op de Community (zoals het beantwoorden van berichten en het oplossen van problemen) kan je rank veranderen. Ranks kan je daarom prima vergelijken met het behalen van een nieuw level.

 

 Ron1.png

 

 

 

 

Maar hoe stijg ik dan in ranking?

Door actief mee te doen op de Community en een bijdrage te leveren in discussies zorg je ervoor dat je rank omhoog gaat. Er zijn in totaal 15 ranks te verdienen. Aan jou de taak om erachter te komen welke dit zijn!

 

Ik zie sommige gebruikers met een interactieve Expert avatar!

Klopt! Deze gebruikers hebben bijzonder veel technische kennis en zijn actief betrokken op de Community. Ze helpen je daarom ook graag met het oplossen van je probleem! Je kunt ze herkennen aan dit symbool: 
 

SEBN_Kevin.gif

 

 

 

 

 

Speciale dank naar gebruikers @BENOMA en @snipex_x  voor hun input en idee.   

 

En die leuke badges op de Community? Wat zijn dat?

Goeie vraag! Indien je al een bijdrage hebt geleverd op de Community zie je tegenwoordig badges op je profielpagina verschijnen. Dit zijn individuele mijlpalen die je kunt verdienen zodra je bijvoorbeeld een bepaalde hoeveelheid oplossingen hebt gegeven of conversaties op gang hebt gebracht.  

 

Badges1.png

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Het is daarom ook geen verrassing dat badges bijdragen aan je totale ranking! Om een toelichting te krijgen op een behaalde badge klik je op 'Toon alles'. Kan jij ze allemaal verdienen?

 

Leuk maarre… wat betekent dit voor mij?

We doen het uiteraard niet voor de lol. Wie weet zijn er wel voordelen gekoppeld aan een bepaalde ranking. Maar ja, daar kom je maar op één manier achter toch? :winking-face:  

 

Heb je nog verdere vragen rondom het ranking systeem? Aarzel niet en vraag het hieronder!


---------
Signature-S21-2
Community Manager Samsung Benelux
Heb je een antwoord gevonden op je vraag? Markeer deze dan als
✓Oplossing zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden :smiling-face:
10 Antwoorden
An1
Apprentice
Opties
Sorry dat ik inbreek in dit bericht, maar ik wil graag een vraag stellen, nieuw topic, maar als ik klik op 'stel een vraag' of 'een onderwerp starten', krijg ik de melding "U hebt onvoldoende privileges voor deze hulpbron of de bovenliggende map om deze actie uit te voeren". Hoe kan ik een vraag stellen?
RobertS
Troubleshooter
Opties

Hoi An1 en welkom op de Samsung Community! Leuk dat je erbij bent.

 

Waarschijnlijk heb je een vraag proberen te stellen in de "Ontdek de Community" sectie en klopt het dat je dan deze melding ziet. Deze sectie is enkel voor Community nieuws. Om een vraag rondom een product te stellen, zul je eerst moeten navigeren naar de desbetreffende sectie. Heb je bijvoorbeeld een vraag over een S7, dan zul je eerst moeten navigeren naar de Mobiele Producten sectie. Als je dan vervolgens op Stel een Vraag klikt, zou het moeten werken Smiley Vrolijk Je kunt alle secties onder elkaar vinden op de Community Homepagina.

 

Laat je me weten of het gelukt is?


---------
Signature-S21-2
Community Manager Samsung Benelux
Heb je een antwoord gevonden op je vraag? Markeer deze dan als
✓Oplossing zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden :smiling-face:
An1
Apprentice
Opties
Dank je wel voor je snelle reactie, RobertS, dat was inderdaad wat er mis ging. Dankzij jouw uitleg nu gelukt. Bedankt!
0 Likes
BENOMA
Samsung Product Manager
Opties

Hello,

 

Thanks to the Benelux community for their recognition, it gives me a huge pleasure to contribute positively to the European community either by creating the Logo or others.

 

I always remain available in private message if any of you need anything.

 

Excuse me for my beginner English.

 

Thanks to@MargauxP  too :smiling-face:

 

Benoma a SuperUser of the French community!

 

 

 

 

Ben Omar
Be a Leader Not a follower
BruceH
Community Manager
Opties

Welcome @BENOMA!

 

Did I met you @ the IFA or in Berlin? Feel free to look around at our Community, perhaps you'd like to check out our IFA post. 

rsz-846676
0 Likes
BENOMA
Samsung Product Manager
Opties

Hello @BruceH,

Yes indeed we met at the IFA in berlin, and it's me down on the picture :smiling-face:

 

large2.jpg

Ben Omar
Be a Leader Not a follower
BruceH
Community Manager
Opties

Ah, I remember! Good to hear from you again.

 

Nice pic btw. 😎

rsz-846676
0 Likes
BENOMA
Samsung Product Manager
Opties

Mee too @BruceH :smiling-face:

Ben Omar
Be a Leader Not a follower
snipex_x
Samsung Members Star ★
Opties
Hello

Glad you like it guys 🙂
I hope to see you again soon 🙂

Have a good day
- snipex_x