Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung account doet het niet

(Onderwerp aangemaakt op: 21-10-2017 05:36 PM)
217 Weergaven
Wijnand
First Poster
Opties

Vandaag nieuwe note 4 opgehaald (oude kon niet gemaakt worden dus nieuwe gekregen van de winkel)

nu wil ik aanmelden met Mijn account maar hij doet het niet, net als Mijn andere account. 

 

HELP wat nu? Enige tips en tricks??

0 Likes
5 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Wijnand,

Wat bedoel je precies met 'hij doet het niet'? Kun je de stap overslaan, alle updates installeren en vervolgens via Instellingen >> Accounts je account handmatig toevoegen?

kevin-sig
0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Hey @Wijnand, welkom op de Community!
Ik ben benieuwd hoe het is afgelopen met het aanmelden, laat je het ons weten?


---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
Wijnand
First Poster
Opties

Hej, als je je telefoon voor het eerst opstart moet je inloggen met een Samsung id account, dat deed tie niet. Maakt niet uit met de oude account of met een nieuwe, hij pakte m gewoon niet (soort iCloud blokkade) dus vandaag contact gehad met Vodafone winkel, Mn zegje gedaan, dat de telefoon terug opgestuurd moet worden en dat ik het persoonlijk niet vind kunnen dat je een "gloednieuwe" telefoon mee krijg  waar je niet kan inloggen en de batterij van kapot is. Ze zouden me voor de einde van de dag terug bellen, bellen ze me half 5 op met het verhaal dat dynafix is benaderd en dat die een code proberen te vinden waarmee we gewoon het probleem mee op moeten kunnen lossen. Heb ik nogmaals gezegd dat de batterij ook kapot is dus dat de telefoon alsnog opgestuurd moet worden.............gingen ze doorgeven aan dynafix. Dus krijg als t goed is morgen te horen of hij opgestuurd (opgehaald hoop ik eigenlijk aangezien ik aan Mn voet ben geopereerd en momenteel niet zo mobiel) kan worden of niet. Ben eigenlijk niet zo te spreken over het feit dat je kapotte (waarschijnlijk gewoon gerepareerde 2e hands) mee krijg als gloednieuwe telefoon. En vervolgens door Vodafone met het vingertje naar Samsung wordt gewezen. Door Samsung terug naar Vodafone en vervolgens door dezelfde Vodafone naar dynafix............ ben benieuwd naar morgen 😂😂

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Jeetje, wat een situatie! Het klinkt inderdaad alsof er al eerder een account op het toestel heeft gestaan, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen natuurlijk. Hopelijk hoor je morgen meer! Hou je ons op de hoogte?


---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
Wijnand
First Poster
Opties

Komt goed, wordt vervolgd 😜

0 Likes