Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gear s3 verbinden met UMIDIGI s2 pro niet mogelijk?

(Onderwerp aangemaakt op: 17-08-2018 02:12 PM)
149 Weergaven
WesleyZ
Apprentice
Opties

Ik heb sinds kort een gear s3, echter als ik deze probeer te koppelen met mijn umidigi s2 pro blijft het pairingprocess hangen nadat ik toestemming gegeven heb om sms te verzenden en toegang tot mijn agenda. In de gear app blijft dan "Pairing underway" staan. Op de gear staat "Contr. telefoon, voltooi installatie". Ik heb alle 3 de benodigde apps geinstalleerd en een "verse" umidigi s2 pro gebruikt (ik bezit er 2). Iemand een idee hoe ik er achter kan komen waarom hij het pairing process niet afrond? 

0 Likes
7 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Als je een andere telefoon test, ervaar je dan ook dezelfde problemen?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
WesleyZ
Apprentice
Opties
Nee, op mijn galaxy s5 neo doet hij het wel. Het ligt 100% aan mijn mobiel, ik hoop echter een manier te vinden om er achter te komen waarop het process vastloop zodat ik daar evt. zelf iets aan kan doen
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Dat wordt lastig, want ik zou niet zo 1-2-3 kunnen achterhalen waar dit toestel het proces laat vastlopen. Vindt de telefoon wel via Bluetooth het horloge? 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
WesleyZ
Apprentice
Opties

Ja via het besturingssysteem connecten gaat goed, in de app blijft hij echter hangen nadat ik toestemming gegeven heb voor sms en agenda. De volgende stap zou moeten zijn dat ik de service voorwaarden moet accepteren maar dit scherm komt dus nooit tevoorschijn

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Als je via Instellingen > Apps de app opzoekt, zijn de rechten dan daadwerkelijk gegeven?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
WesleyZ
Apprentice
Opties

Ja

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Dan zou ik het ook niet kunnen zeggen. Toch iets intern in het toestel. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes