Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy watch gps valt weg

(Onderwerp aangemaakt op: 19-09-2018 09:38 AM)
759 Weergaven
Koopmans
First Poster
Opties

Bij het gebruik van de applicatie "rennen" valt hetv gps signaal na verloop van tijd telkens weg.

De tijd, stappen en hartslagmonitor lopen wel gewoon door, maar er wordt geen afstand meer gemeten (deze blijft stil staan)! Op de samenvatting is te zien dat de route in een keer stopt, terwijl de training gewoon door loopt!

Iemand dezelfde klachten?

Is er een oplossing voor?

16 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Al eens een reset geprobeerd van het horloge?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Rockyb
Journeyman
Opties

Ik heb precies het zelfde.  Baal er ontzettend van. 

0 Likes
Chevy84
First Poster
Opties

Sinds de update heb ik hetzelfde probleem. En niet alleen bij het lopen. Ook bij het fietsen valt de locatie na een bepaalde tijd weg. 

 

0 Likes
Rockyb
Journeyman
Opties

2x reset gedaan.  Helpt niets.  Enige oplossing is horloge opsturen naar reparatie dienst.  Of "even" naar service punt. Kan wel janken. Zo'n spijt van dit horloge. 

0 Likes
Chevy84
First Poster
Opties

En was het dan opgelost? Of moet je nog "even" langsgaan? 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Opsturen is toch niet zo moeilijk? Volgens mij komen ze hem trouwens gewoon ophalen. Dus je hoeft er niks voor te doen.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Rockyb
Journeyman
Opties

Moeilijk is het niet nee. Maar leuk is het ook absoluut niet.  Levering is volledig mis gegaan de eerste keer. En 2 dagen te laat.  En toch aan mijn deur ipv bij afleverpunt en nu kan ik er weer mee bezig.  Ik koop een horloge om hem binnen 2 weken weer terug te sturen.  Ok bestel hem in de pre-order om er nog 4x achteraan te moeten bellen. 

Het is niet wat ik verwacht had. Heeft niets met moeilijk te maken.  Heeft er alles mee te maken dat nog niets is gegaan zoals verwacht. 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Heb je hem via de Samsung webshop gekocht?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Rockyb
Journeyman
Opties
Ja klopt.
0 Likes