Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth problemen met Gear S3 Frontier

(Onderwerp aangemaakt op: 20-01-2019 03:40 PM)
593 Weergaven
Henk72
Apprentice
Opties

Ik heb het probleem dat mijn Gear nog maar 1 bluetoothkanaal uitzend. De Batterij gaat nu wel lekker lang mee maar ik kan lang alle functies nu niet meer gebruiken, waaronder bellen via de Gear. Ik heb hem al diverse malen gereset maar niets lijkt meer te helpen. Is er iemand die deze problemen ook ervaren heeft en misschien een oplossing weet?

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Henk72
Apprentice
Opties

Hi BruceH,

 

Bedankt voor je reactie. Ik heb hem inderdaad aangemeld voor reparatie, hij is maandagavond opgehaald en is inmiddels alweer onderweg (2 dagen later) naar mij en zal in de loop van de middag bezorgd worden. Snelle service :thumbs-up-sign-emoji-modifier-fitzpatrick-type:

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Henk72,

 

Als een reset niet heeft geholpen kun je hem het beste ter reparatie aanmelden via onze Ophaalservice of langs een servicepunt van ons gaan.

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
Henk72
Apprentice
Opties

Hi BruceH,

 

Bedankt voor je reactie. Ik heb hem inderdaad aangemeld voor reparatie, hij is maandagavond opgehaald en is inmiddels alweer onderweg (2 dagen later) naar mij en zal in de loop van de middag bezorgd worden. Snelle service :thumbs-up-sign-emoji-modifier-fitzpatrick-type:

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kijk eens aan, top!

 

Laat je weten hoe het daarna gaat? 

rsz-846676
0 Likes
Henk72
Apprentice
Opties

De Gear S3 is weer up and running :smiling-face:

Er is een nieuw moederbord ingekomen. Alles functioneerd weer en de batterij gaat met gemak weer 2 dagen mee.

Erg tevreden over deze service :thumbs-up-sign-emoji-modifier-fitzpatrick-type::ok-hand: