Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Apps werken niet meer na update Android

(Onderwerp aangemaakt op: 25-09-2017 10:11 PM)
17006 Weergaven
Rvm
First Poster
Opties

Dag allemaal,

Mijn Samsung Galaxy A3 (2017) is vorige week geüpdated naar Android 6.0.1. Helaas werken een aantal apps nu niet meer. Ik krijg steeds de melding '... is gestopt'. Weet er iemand wat te doen? Ik lees op het web hier en daar 'apps updaten' (helpt niet), 'toestel volledig herstarten' (helpt niet) en 'toestel resetten' (maar wat dan met de gegevens?). Kan er iemand me helpen?

Alvast bedankt!

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Ik zou graag een meekijkafspraak voor je willen inplannen, dan loopt een collega van mij op afstand de instellingen met je na. 

We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6 en 6-9. Als je mij een privebericht kunt sturen met je contactgegevens en een datum en tijdvak dat schikt, kan ik een afspraak inplannen. 

Ik hoor het graag. 

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Als je de stappen volgt moet het lukken:

Hard Reset

Om verschillende redenen ben je soms genoodzaakt een ‘Hard Reset’ uit te voeren, bijvoorbeeld als je smartphone helemaal niet meer normaal opstart. Let op: Hiermee verlies je alle data! Het is dan niet meer mogelijk om een back-up te maken van de gegevens op je toestel. Om een Hard Reset uit te voeren houd je de volgende toetsencombinaties ingedrukt tijdens het opstarten van het apparaat: aan/uit knop, de volume omhoog (+) knop en de home button. Vervolgens kom je in een menu terecht waar je met de volume toetsen kunt navigeren en met de aan/uit knop kunt bevestigen. Kies hier voor ‘Wipe data/factory reset’.

Let op: Bij de S8 (plus) is dit vanwege de verdwenen Home knop iets anders: druk nu tijdens het opstarten op de aan/uit toets, de Volume omhoog (+) toets en de Bixby toets.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
21 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Rvm,

welkom op de Community.

Met welke apps ervaar je issues of is dit telkens verschillend? En wat is de complete melding die je te zien krijgt? 

rsz-846676
0 Likes
Rvm
First Poster
Opties

Dag BruceH,

Ik zag de afgelopen weken de volgende meldingen (telkens bij berichten en bij mail): 'Berichten is gestopt' of 'Mail is gestopt'. Ik kon geen deftig bericht of mail sturen zonder dat de app vroegtijdig werd afgebroken, waarna deze melding verscheen.

Daarnaast zie ik dat de contacten in Whatsapp niet worden gesynchroniseerd.

Verschillende keren het toestel volledig terug opgestart, maar zonder resultaat.

Toevallig vandaag moet ik vaststellen dat de meldingen opgehouden zijn en dat voorlopig alles terug werkt. Vreemd. Er is bij mijn weten geen andere update gebeurd.

Nu nog enkel Whatsapp...

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Je bedoelt dat nieuwe contacten niet worden getoond in Whatsapp?

rsz-846676
0 Likes
Rvm
First Poster
Opties

Alle contacten (dus ook de bestaande) worden weergegeven met nummer en niet meer met naam...

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Ik zou graag een meekijkafspraak voor je willen inplannen, dan loopt een collega van mij op afstand de instellingen met je na. 

We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6 en 6-9. Als je mij een privebericht kunt sturen met je contactgegevens en een datum en tijdvak dat schikt, kan ik een afspraak inplannen. 

Ik hoor het graag. 

rsz-846676
0 Likes
An15
First Poster
Opties

ik heb zelfde probleem. Google, gmail werkt niet meer...

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@An15, welk toestel heb je? En welke update heb je geïnstalleerd? 

rsz-846676
0 Likes
An15
First Poster
Opties

samsung galaxy A3 2017, update van juni 2018 geïnstalleerd. Ik kan nu nog enkel berichten sturen, bellen en facebook. Andere apps openen lukt niet krijg de melding "google is gestopt" app sluiten.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je naar instellingen -> Apps/Applicatiebeheer gaan -> Google -> Rechtsboven 3 puntjes -> Updates verwijderen. 

Hoe gaat het dan?

rsz-846676
0 Likes