Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Scherm reparatie s8

(Onderwerp aangemaakt op: 29-03-2019 11:34 AM)
402 Weergaven
KH5
Student
Opties

Klacht mbt Express reparatie S8, zou onder garantie vallen, extra kosten moeten maken ivm overbodige reparatie + telefoon niet binnen 24 uur retour. Conclusie: 273,95 euro ten onrechte moeten betalen. Wil hier graag een oplossing voor.

0 Likes
10 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Graag verduidelijking? Hoezo valt jou scherm reparatie volgens jou onder de garantie?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
KH5
Student
Opties

Mijn scherm is opgehaald ivm problemen met opladen en de accu. Eenmaal aangekomen bij Dynafix krijg ik de melding dat het scherm gerepareerd moet worden. Ik gebeld en krijg te horen dat hetgeen waarvoor ie is opgestuurd was pas onder de garantie valt als het scherm gerepareerd wordt. Het betrof een minuscuul barstje rechtsboven in de hoek. Een barstje wat ik zelf pas zag toen ik de screenprotector eraf haalde om mijn telefoon klaar te maken voor verzending. Dit barstje heeft uiteindelijk niets te maken de problemen die in ondervond. Ik kon uit de bekende 3 opties kiezen: repareren a 249 euro, retour ontvangen à 36,30 of er afstand van doen. Aangezien mijn telefoon van groot belang is voor mijn werkzaamheden ben ik onder protest akkoord gegaan met de reparatie, omdat er in principe geen andere keuze was. Het scherm hoefde helemaal niet gerepareerd te worden, maar ben gewoonweg gedwongen. Als je de foto's opzoekt zie je precies wat ik bedoel.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Dat is eenmaal de policy die ze aanhouden ja. Het scherm is defect dus is een keer gevallen. Schade valt buiten de garantie helaas. Hier kan Samsung vrij weinig aan doen.
0 Likes
KH5
Student
Opties

Samsung is de opdrachtgever en Dynafix zei ook dat deze richtlijnen van jullie komen. Mijn vraag is dan ook waar ik een officiële klacht kan indienen om op deze manier mijn geld terug te vorderen. Het gaat hier niet om een paar tientjes.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Nogmaals dat gaat niet!

Jou toestel was beschadigd, waardoor het dus automatisch niet onder de garantie meer valt.

Lees maar even.
https://images.samsung.com/is/content/samsung/p5/nl/support/warranty/mobile-warranty-nl-be.pdf

Alle bedrijven doen dit zo. Samsung is geen uitzondering dus.

0 Likes
KH5
Student
Opties

hmHeb het even nagekeken, maar zie nergens staan dat dat zo is. Zou je me de exacte passage kunnen aangeven? Wat andere bedrijven doen maakt in deze niets uit lijkt me.

0 Likes
KH5
Student
Opties

Hallo. Zou je me wellicht de passage aan kunnen geven? 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik neem aan dat je het hebt gelezen toch? Het staat onder Garantie beperkingen.
0 Likes
KH5
Student
Opties

Ik heb het ook gelezen, maar ik zie nergens welk deel op mij van toepassing zou zijn. Vandaar dat ik vraag naar de onderhavige passage.. Zou je me deze wellicht kunnen aangeven?

0 Likes