Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Apps sluiten direkt na openen weer af

(Onderwerp aangemaakt op: 20-02-2019 12:54 AM)
22485 Weergaven
arjan_1995
First Poster
Opties

 

 hallo,

 

ik heb mijn telefoon geupdate naar android 9.0 en sindsdien heb ik wat ongemakkelijkheden. Als ik een app opstart dan sluit die hem gelijk weer. Ook als ik de instellingen open doet hij dit. Het toestel is redelijk onbruibaar nu en ik vroeg me af of jullie misschien weten hoe dit komt. Wat moet ik hieraan toevoegen dat het niet altijd op hetzelfde moment gebeurdt, het lijkt er eigenlijk op of iemand na enkele seconde op de home knop of terugknop drukt. 

 

Ik heb al meerdere dingen geprobeerd zoals hem opstarten in safe mode. In safe mode gebeurd het een heel stuk minder alhoewel het ook een of 2 keer gebeurde. Ook heb ik hem meerdere keren opnieuw opgestart, zonder resultaat. Ik heb ook enkele dingen uitgeschakeld via het meldingen menu zoals wifi, mobiele gegevens en dergelijke. als laatste heb ik nog aparaatonderhoud geprobeerd en de nogmaals de laatste software gedownload, maar dit heeft het niet opgelost.

 

Als er iemand is die weet hoe ik dit oplos dan zou ik dit zeer op prijs stellen.

Bij voorbaat dank,

Arjan

0 Likes
52 Antwoorden
JoyceD2
Explorer
Opties

Ik mag toch wel vragen of er eventueel een andere oplossing voor is.

 

Maar ben al bezig met een backup maken

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Zeker maar als die er was dan had ik het wel verteld.. succes. Let goed op je foto's en video's, beste is ze even opslaan op de laptop/pc.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
JoyceD2
Explorer
Opties

nou heb de reset gedaan.

 

Merk wel nu dat ik alles kwijt ben van mijn internet zoals favorieten en dergelijke, snap er niets van heb backup gemaakt en erna alles herstelt hoe kan dat dan.

Kan ik nog ergens alleen internet selecteren en herstellen.?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
0 Likes
Ankie66
Apprentice
Opties
Hoi. Ik weet het verder ook niet. Ben ook vanalles kwijt en ben bang dat het echt weg is.
0 Likes
trukjo
First Poster
Opties

Het resetten van het toestel is niet de oplossing. Probleem komt elke keer terug als het toestel uit en weer aan wordt gezet

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@trukjo, jammer dat de reset niets heeft uitgehaald. Ervaar je dit ook in de veilige modus

rsz-846676
0 Likes
Antoine12011971
First Poster
Opties

Na de reset (ik heb het al 3x gedaan) komt het probleem iedere keer weer terug! Het gaat hier om een A7 van samsung van 4 maanden oud. Bij coolblue is het product opgestuurd naar "samsung" (dus een reparatiefabriek want ook samsung besteed het uit) en moet ik maar afwachten wat ik terugkrijg, als ik het al onbeschadigd en gerepareerd terugkrijg. 

 

Na een reset duurt het ongeveer 1 tot 2 dagen voordat het probleem zich weer opnieuw voordoet, het is dus gewoon een ondeugdelijk product en ik wil mijn geld terug en nooit meer een samsung! En zeker niet bij coolblue (service is belabberd... en dan ben ik nog mild in mijn oordeel)

 

SAMSUNG heeft gewoon een ondeugdelijk product geleverd en ik zou het normaal vinden als ik mijn geld terugkrijg. Zeker na 3x resetten.... (ging alleen via "harde" reset gezien ik geen mogelijkheid had om alle toetsen in te drukken voordat het weer naar het "home" scherm ging!

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Zet je na zo'n reset apps terug? Ik weet namelijk dat er bijvoorbeeld een Ziggo app was die zulke issues heeft veroorzaakt, wat dus mogelijk het issue is.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
DaWanderer
First Poster
Opties

Ik heb dit probleem ook al enige tijd maar verdween dan weer,. en nu 8 July update werden de apps na 1 seconde afgesloten en dan ook alle apps die ik wilde openen en was de telefoon eigenlijk onbruikbaar geworden. zitten pielen met de Samsung Apparaatonderhoud & instellingen maar dat werkte ook niet.., toen als laatste de app Cleaner Booster Pro aangezet en op die manier alles gewist / geoptimaliseerd en mn telefoon werkt weer en nu een dag later nog steeds. er zit denk ik ergens een app tussen die de boel niet goed verwerkt de vorige keer toen het probleem ontstond had ik mn telefoon op bespaarstand gezet omdat ik tijdens een concert mn batterij moest besparen. nadat ik dus toen dat probleem van sluitende apps had heb ik de batterijstand weer terug gezet naar Geoptimaliseed en was het probleem weg tot dus de 8 july2019 update. hoop dat ik er iemand wat wijzer mee heb kunnen maken en doe er je voordeel mee 😉 

0 Likes