Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

wasdroger sdc 18809 slaat uit na een paar minuten

(Onderwerp aangemaakt op: 19-04-2017 06:21 PM)
740 Weergaven
RC
First Poster
Opties

Hallo allen

ik heb een wasdroger de sdc 18809 deze slaat af naa een minuut of 4 ik moet dan ook de stekker er weer uit trekken om hem weer aan te zetten als hij de tijd af telt dan schiet hij ook een paar minuten op en naa een tijdje naar een minuut en dan slaat hij uit en soms slaat hij gewoon uit weet iemand waar ik naar kijken moet of wat er kapot is en vervangen moet worden alvast bedankt

0 Likes
5 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi RC,

 

welkom op de Community!

 

Wat apart dat de wasdroger na een aantal minuten uitvalt en je vervolgens de stekker eruit moet halen om hem weer aan te zetten. Waarschijnlijk komt er een monteur aan te pas, maar je kan altijd eens controlere hoe het staat met de filters. Controleer je deze regelmatig en maak je ze ook schoon?

rsz-846676
0 Likes
RC
First Poster
Opties

ja deze zijn schoon ik heb het vermoede dat het een beveiliging is maar ik weet niet welke er zitten er nogal een paar in ik heb zel het vermoeden de temperatuur censor die achterin zit bij de verwarming maar het kan net zo goed de condens censor zijn of een andere censor hij stop er ook namelijk mee als ik een klap op de machine geef met de platte hand het is mij een raadsel

0 Likes
Oplossing
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Heel gek! Ik denk dat er toch een monteur naar moeten kijken. Je kunt een afspraak maken via: 088-9090100 of via Facebook Messenger. 

0 Likes
Tomasini
First Poster
Opties

Beste RC,

 

Wij hebben dezelfde droger met hetzelfde probleem. Is er een monteur voor langs geweest en zo ja wat heeft hij gedaan?

 

Mvg,

 

Vincent Tomasini

0 Likes
Robbies
First Poster
Opties

Hoi

al bekend wat het probleem was. Dat een monteur langs moet komen vind ik niet echt een oplossing. 

 

Mvrgr

rob

0 Likes