Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

deur vriezer RSH 7 ZNRS1 knakt halverwege en sluit moeilijk

(Onderwerp aangemaakt op: 04-01-2018 04:03 PM)
256 Weergaven
Ian1971
Apprentice
Opties

Mijn amerikaanse koelkast (zeer veel plezier van) heeft sinds 2 weken last van het feit dat de deur van de vriezer niet meer helemaal goed sluit (moet een extra zetje krijgen). Als ik de deur open doe, dan lijkt het erop dat halverwege de deur een tikje naar beneden zakt (met daarbij een kleine knak). Als ik de deur weer dicht doe dan zie ik de deur weer iets omhoog gaan.

Nu is het niet allemaal erg, maar lijkt mij een voorbode van erger dat komt. Daarbij zijn mijn 2 zoons niet altijd heel netjes (allesbehalve) dus met enige regelmaat moet ik even de keuken in om te kijken of alles nog lekker dicht zit. Wordt ik dan weer neit blij van. 

 

Iemand ideen? 

0 Likes
1 Antwoord
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee Ian, welkom op de Samsung Community! Ik heb helaas geen fail-safe suggestie om zelf de deur weer netjes op z'n plek te krijgen, daar is toch echt een monteur voor nodig. Mocht de koelkast jonger zijn dan 2 jaar kan ik ook niet met 100% zekerheid garanderen dat dit onder garantie te fixen is, stel de monteur heeft het idee dat dit is veroorzaakt door teveel aan de deur te hangen/op de deur te leunen is de kans groot dat dit als gebruikersschade gerekend wordt. Maar daar kan alleen de monteur die hem ter plekke onderzoekt een uitspraak over doen want het kan in theorie ook een productiefout zijn.

Hoe dan ook, om een reparatieverzoek voor je in te dienen ontvang ik graag de volgende gegevens middels een privé bericht (klik op m'n naam > bericht verzenden):

 

- je naam, tel nr, email- en huisadres;

- serienummer van de koelkast (zie sticker aan binnenkant v/h koelgedeelte);

- kopie van de aankoopbon.

 

Dan zorg ik dat je zsm contact hebt met ons service center.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes