Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Blue Week BTW promotie december 2018, na 10 weken nog steeds geen cashback ontvangen

(Onderwerp aangemaakt op: 24-02-2019 02:39 AM)
165 Weergaven
FreddyS9
First Poster
Opties

In december een nieuwe S9 aangekocht tijdens de btw cashback actie  of blue week BTW promotie die afliep op 17/12/2018.

We zijn momenteel de laatste week van februari 2019 ingegaan (week 11 na einde promotie) en tot op dit moment geen enkele cashback teruggave mogen ontvangen.

Ik kreeg na de registratie voor de cashback, onderstaande bericht van Samsung:


"Goed nieuws: uw aanvraag voor de Samsung Blue Week BTW promotie met registratienummer 2514076 is volledig aanvaard. Dat wil zeggen dat u binnenkort uw promotie op uw rekening krijgt. Enkele dagen voor de terugbetaling krijgt u nog een laatste update."

 

Blijkbaar is "binnenkort" bij Samsung een rekbaar begrip. Voor zo'n multinational met een miljardenomzet en dan nog geen 130 euro terug kunnen storten in een aanvaardbare termijn is er echt ver over. Ik ben jullie bank niet en ik moet ook niet de dividenden van de aandeelhouders voorschieten.

 

Misschien dat de economische inspectie deze zaak eens onder de loep moet nemen.... want blijkbaar is dit geen geïsoleerd issue.

 

 

 

 

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @FreddyS9

 

Goed nieuws! Ik zie in het systeem terugkomen dat het bedrag gisteren is overgemaakt. Wellicht dat het er inmiddels al op staat. Kun je dit controleren?

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @FreddyS9

 

Goed nieuws! Ik zie in het systeem terugkomen dat het bedrag gisteren is overgemaakt. Wellicht dat het er inmiddels al op staat. Kun je dit controleren?

rsz-846676
0 Likes