Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Actie Galaxy S9 AKG Headphone

(Onderwerp aangemaakt op: 07-01-2019 01:26 PM)
455 Weergaven
Chimeera
Apprentice
Opties

Hallo,

 

Ik heb gisteren een Samsung S9 gekocht en heb me aangemeld voor de AKG Headphone actie en alles klopt en heb dus ook een bevestigingsmail ontvangen.

In die mail staat er dat ik die behandeling kan volgen en ik klik dus op de link mysamsung en het brengt me naar die scherm waar ik dus die behandeling niet kan volgen.

Weet iemand de speciefieke link of plek waar ik het kan volgen?

 

Normaal gezien is alles in orde sinds ik de bevestigingsmail heb ontvangen en erin staat:

 

Bedankt voor je deelname aan de Samsung S9/S9+ en Note9 promotie.

daaronder dat ze me op de hoogte houden van iedere stap in het verwerkingsproces en dat ik de vooruitgang zelf kan volgen via My Samsung Account.

 

Alvast bedankt

 

Met vriendelijke groet

0 Likes
12 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Zolang je de bevestigingsmail hebt ontvangen hoef je je niet druk te maken, ik weet niet precies wat er mis is met het linkje misschien dat hij nog verwerkt moet worden en dan pas zichtbaar is. Het kan een aantal weken duren tot je de koptelefoon binnen hebt. Veel plezier met je S9!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
Chimeera
Apprentice
Opties

Bedankt voor je reactie en had nog een klein vraagje in verband met de headphone, ik las dat ze tot 30 uren draadloos meegaan tot je het weer moet opladen als je het verder draadloos wilt gebruiken.

Klopt dit?

0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Dat zou ik niet weten ik heb er geen, als ze dat aangeven is dat meestal in de beste situatie ergens in een laboratorium getest ofz.. Er zijn veel omstandigheden die de accuduur kunnen beïnvloeden. Maar wanneer je hem binnen hebt ben ik wel benieuwd hoelang je ermee doet!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
Chimeera
Apprentice
Opties

Alright, Bedankt voor u hulp :smiling-face:

Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Geen dank!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Barry5
Journeyman
Opties

Ik heb ook de bevestigings mail gehad ik het 2 nieuwe note 9 gekocht maar iemand anders heeft onze AKG headset al geclaimt dus dikke pech volgens Samsung 

Ik koop nooit meer een product van Samsung

M.v.g. Barry Lucas

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Barry, kan je ophouden met reageren op alle topics met promoties omdat het bij jou niet gelukt is om redenen waar je het zelf van weet hoeft het bij andere niet zo te zijn.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
Chimeera
Apprentice
Opties

Geen zorgen hoor.

 

Ik heb de headset al 2 weken geleden ontvangen en het werkt goed.

Chvo
First Poster
Opties

Hallo,

Ik heb tot op heden nog steeds mijn AKG niet ontvangen.

0 Likes