Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Nieuwe S9: marketing info op scherm

(Onderwerp aangemaakt op: 03-06-2018 10:10 AM)
596 Weergaven
smetje01
Apprentice
Opties

Hallo iedereen,

Hopelijk kunnen jullie mij helpen. 

Ik heb recent een S9 aangekocht en vanaf het begin verschijnt er op willekeurige tijdstippen marketinginformatie op mijn scherm. Zeeeer vervelend want daarom hzb ik geen smartphone van samsung aangekocht...

 

Ik heb al zitten zoeken, bepaalde zaken uitgevinkt en hieronder kunnen jullie wat voorbeelden zien hoe die reclamer eruit ziet. 

 

Het is voor zot te komen! 

 

Screenshot_20180603-093852_Samsung Experience Service.jpg

 

Screenshot_20180602-070818_Galaxy Camera.jpg

 

Screenshot_20180601-210131_Galaxy Camera.jpg

 

Screenshot_20180601-160550_Galaxy Camera.jpg

 

Screenshot_20180603-100221_Galaxy Camera.jpg

 

 

 

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
smetje01
Apprentice
Opties

Ik had verschillende apps geprobeerd maar zonder resultaat. 

Uiteindelijk heb ik mijn gsm terug naar fabrieksinstellingen gereset en bleek bij de nieuwe opstart iets teveel aangevinkt te hebbn:Screenshot_20180611-071010_WhatsApp Business.jpg

 

 

Het kwam dus wel degelijk van samsung zelf en zeer hardnekkig want je kon achteraf niet meer uitzetten! 

Met de helpdesk van samsung gechat maar deze konden ook het probleem zelf niet aanpakken en zeiden dat dit een externe app moet zijn... niet dus!

 

 

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Hmm, dat lijkt een app .. Heb je iets van een bescherming/anti-virus app? Sommige tonen namelijk zulke reclame. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Oplossing
smetje01
Apprentice
Opties

Ik had verschillende apps geprobeerd maar zonder resultaat. 

Uiteindelijk heb ik mijn gsm terug naar fabrieksinstellingen gereset en bleek bij de nieuwe opstart iets teveel aangevinkt te hebbn:Screenshot_20180611-071010_WhatsApp Business.jpg

 

 

Het kwam dus wel degelijk van samsung zelf en zeer hardnekkig want je kon achteraf niet meer uitzetten! 

Met de helpdesk van samsung gechat maar deze konden ook het probleem zelf niet aanpakken en zeiden dat dit een externe app moet zijn... niet dus!

 

 

 

 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Deze marketinginfo veroorzaakt zeker niet de pop-ups die je hierboven hebt verstuurd. Dit is spam, zo krijg je vanuit Samsung geen marketinginfo. Marketinginfo van Samsung zou ook gaan over Samsung producten, niet een offerte van Syncura ... 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
smetje01
Apprentice
Opties

Ik geef alleen maar mee wat ik ondernomen heb. 

Dit is het enige die gewijzigd is bij de heropstart. 

 

Mvg

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Begrijpelijk. Ik adviseer het in de gaten te houden, want als je de meldingen weer krijgt kan het dus zijn dat een app dit veroorzaakt. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes