Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

screenprotector s10e

(Onderwerp aangemaakt op: 22-01-2020 09:36 PM)
1835 Weergaven
josm
First Poster
Opties

Ik heb net mijn s10e ontvangen en daarbij een screenprotector gekocht, omdat overal op internet staat dat alleen de s10 en de s10 plus af fabriek een screenprotector hebben.

Maar het lijkt er toch op dat deze s10e ook al een screenprotector heeft. Je kunt rondom het scherm opstaande randjes zien en voelen en ook rond de frontcamera zit een uitsparing, te zien en te voelen.

Is dat nu wel of geen screenprotector?

0 Likes
4 Antwoorden
Dommels2010
Explorer
Opties

Ik heb sinds afgelopen donderdag ook een S10e en ik zie hetzelfde. Hoewel ik ook een klein beetje twijfelde, ben ik toch van mening dat Samsung ook op dit toestel al een plastic Screenprotector vooraf heeft geplakt en dus meegeleverd. Op de website van Coolblue staat overigens ook dat dit toestel voorzien is van een Screenprotector. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Op de S10 toestellen wordt inderdaad een screenprotector bijgeleverd! Voor het gemak hebben we hem er ook voor je op geplakt. 

rsz-846676
Bergh
Journeyman
Opties

Echt enorm vreemd dat nergens is terug te vinden dat er al een screenprotector op de s10e zit, sommige sites meldden zelfs expleciet dat ze wel op de s10 en s10+ zitten maar niet op de s10e. Dus een mooie glazen gekocht van 30 euro erop geplakt die drijft alle kanten op... die eraf gehaald kan de prullenbak in vervolgens toch maar voorzichtig aan de randjes vh scherm gaan pulken en ja hoor hij zit er al op.... ook de samsung klantenservice chat wist mij te meldden wij leveren onze toestellen zonder screenprotectors af... thnx. 

0 Likes
Pjotr06
First Poster
Opties

Ik heb de vraag aan een helpdesk medewerker gesteld en er zit een screenprotector op!

0 Likes