Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S10 scherm kapot

(Onderwerp aangemaakt op: 25-03-2019 12:08 PM)
6943 Weergaven
Olsi_Shkurti
Apprentice
Opties

Hallo,

 

 

Ik heb onlangs een samsung galaxy s10 gekocht en spijtig genoeg hem vandaag laten vallen......... Nu had ik wel een tempered screenprotector op. Deze heeft wel kunnen voorkomen dat het scherm niet volledig gebarsten is maar gedeeltelijk... 

 

Wat kapot is, is de uitsparing waar je vingerafdruk sensor op zit. (Deze bedekte de screenprotector namelijk niet).

 

Wat zijn mijn mogelijkheden qua herstel? 

Volledig nieuwe scherm of gewoon gsm terug verkopen :face-with-rolling-eyes:

 

ThxIMG_20190325_112935824_HDR.jpgIMG_20190325_112943727.jpg

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Je kunt via je inboedelverzekering ook dit soort dingen opgeven.. Heb ik ook gedaan, je betaald eigen risico meestal 100-150 euro de rest doet de verzekering! Als Samsung dit doet dan zie je geen verschil en werkt alles perfect. Ze testen het namelijk erna ook.
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Verzekering? Misschien je inboedel? Laten repareren bij Samsung om garantie en waterdichtheid te behouden!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Olsi_Shkurti
Apprentice
Opties

Hey,

 

Neh ik heb geen verzerkering op mijn gsm 😕 .  Indien ik deze toch laat herstellen, is waarschijnlijk een volledig nieuwe scherm. Maar wordt deze nieuwe scherm wel goed geplaatst bij Samsung? Zie je dan een verschil? Werk alles zoals ervoor? bv. touchscreen enzo

 

Thx

0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Je kunt via je inboedelverzekering ook dit soort dingen opgeven.. Heb ik ook gedaan, je betaald eigen risico meestal 100-150 euro de rest doet de verzekering! Als Samsung dit doet dan zie je geen verschil en werkt alles perfect. Ze testen het namelijk erna ook.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Weroon
Explorer
Opties

vorig jaar was het scherm van mijn S8 volledig gebarsten. Samsung heeft m binnen 1 dag (langs geweest bij servive point) hersteld. Zag er niks van terug, als nieuw en werkte perfect

Olsi_Shkurti
Apprentice
Opties

Bedankt! 

 

Ik zal eens contact opnemen met ons verzekeraar!  kans is zeer klein dat ze dit op zich nemen. 

0 Likes
Olsi_Shkurti
Apprentice
Opties

Bedankt! 

Ik zal eens contact opnemen met ons verzekeraar!  kans is zeer klein dat ze dit op zich nemen. 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Doorgeven dat hij thuis is gevallen.. :smiling-face:
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes