Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen proximity sensor / nabijheidssensor

(Onderwerp aangemaakt op: 25-04-2019 08:54 AM)
815 Weergaven
Heijn
Apprentice
Opties

Hee,

 

Is er ondertussen al iets bekend over het probleem bij de s10/s10+ met de proximity sensor?

Deze is wel aanwezig maar werkt alleen met bellen en niet voor bijvoorbeeld het detecteren van een broekzak.

Daarnaast wordt die niet weergegeven als je *#0*# "belt" waarmee je inzicht krijgt in alle hardware van de telefoon.

Ik weet dat het probleem al vrij snel na release bekend was maar heb nog steeds nergens iets gelezen dat er aan gewerkt wordt en of het opgelost kan gaan worden met een update?

Alvast bedankt.

0 Likes
3 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Hi! Zover ik weet is er inderdaad nog geen verdere update uitgebracht, behalve één van de eerste die hier verbetering in moest brengen. Wat ervaar je momenteel aan issues? Ik heb hier de S10, maar deze activeert niet in m'n broek of iets dergelijks.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Heijn
Apprentice
Opties

Hmm oke, ik ervaar verder niet superveel problemen alleen heel soms dat het scherm oplicht in mijn broekzak, maar dat is echt minimaal en er gebeuren verder ook geen gekke dingen dus niks hinderlijks, was meer benieuwd of iemand hier al meer informatie over had.

Bedankt in ieder geval.

 

Ps.

Aangezien jij aangeeft helemaal geen problemen te hebben, wordt de sensor bij jou ook niet weergegeven bij *#0*# ?

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Nee, deze activeert ook niet via *#0*#, waarschijnlijk is dit ook de intentie (het zit onder het scherm en maakt anders de sensor zichtbaar). Al kan ik dit niet garanderen, aangezien zulke keuzes gemaakt worden ver boven mijn pet.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes