Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Helderheid veranderd tussen apps en automatische aanpassing staat uit

(Onderwerp aangemaakt op: 12-07-2019 09:02 PM)
3635 Weergaven
IWA
Journeyman
Opties

Als ik op mijn s10+ tussen verschillende apps wissel verandert af en toe de helderheid terwijl automatisch aanpassen uit staat. Het lijkt alsof het alleen bij streaming apps voorkomt. Dus Netflix, VLC, popcorn time en YouTube hebben hier last van. Ik gebruik ook Youtube vanced maar die heeft dat probleem niet. Is dit een bepaalde instelling die automatisch aan staat? En hoe los ik het dan op?

0 Likes
Spring naar oplossing
18 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Hmm, dat is apart .. Ik durf niet te zeggen waar dat aan ligt.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Dommels2010
Explorer
Opties

Ik heb hier ook last van bij bijvoorbeeld het gebruik van de RTL app. Heel vervelend en ook nog geen oplossing voor gevonden... 

IWA
Journeyman
Opties
Ik heb nu ook last van dat de sluimer tijd zich af en toe automatisch terug zet naar 8 seconden terwijl ik hem op 5 min wil hebben.
0 Likes
Oplossing
Dyse
First Poster
Opties

Oplossing gevonden.

Het is waarschijnlijk de functie video verbeteren die aan staat.

Instellingen > geavanceerde functies > video verbeteren 

IWA
Journeyman
Opties

Je hebt helemaal gelijk. Wat fijn dat je er op reageert terwijl deze post al zo lang staat. Is het enige wat die instelling doet het ophelderen van "streaming diensten"? Het lijkt me namelijk apart als het nu ook echt de resolutie etc beïnvloed.

0 Likes
Dommels2010
Explorer
Opties

Dat is inderdaad de oplossing, helemaal goed! Thanks for sharing! 

0 Likes
bjade
First Poster
Opties

Ik heb net hetzelfde probleem nu met mijn S20+. Maar de gegeven oplossing, video verbeteren, staat reeds uitgeschakeld. 😔 Weet iemand hiervoor de juiste instelling? Dank u!

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Helderheid automatisch aanpassen staat ook uit?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
bjade
First Poster
Opties

Bedankt voor uw reactie! Ik heb bij instellingen - display de helderheid op maximaal gezet en de aanpasbare helderheid uitgeschakeld. Maar zoals aangegeven bij het oorspronkelijke bericht is het enkel bij streaming dat het scherm alsnog terug donkerder wordt na ongeveer 1 minuut.

0 Likes