Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen meldingsgeluid bij inkomende WhatsAppberichten

(Onderwerp aangemaakt op: 28-04-2019 09:26 AM)
16332 Weergaven
Rombaco
First Poster
Opties

Wie kan mij helpen als mij telefoon in timeout scherm staat krijg ik geen geluid bij Whatsapp en in de oplader soms komen de berichten helemaal niet binnen 

0 Likes
9 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Dit ervaar je alleen via Whatsapp? Kun je eens via de meldinginstellingen van Whatsapp kijken, zie je hier iets aparts? Is dit alleen als je via WiFi verbonden bent of maakt het netwerk niet uit?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Rombaco
First Poster
Opties

van het netwerk weet ik niet maar het geef ook geen geluit als je hem in de oplader doe maar dat is niet zo probleem vindt ik en alle instelingen staan goed dat heb ik met een andere telefoon gecontereleerd 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Via Instellingen > Apparaatonderhoud > Batterij > Whatsapp > App in sluimerstand, staat deze stand aan?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Rombaco
First Poster
Opties

nee stond die niet nu maar hopen dat het verholpen is dank je voor de info

0 Likes
adeb65
Apprentice
Opties
dat aanzetten zorgt toch juist dat je geen melding krijgt?
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Daarom de vraag óf dit aanstaat. Zo ja, dan kun je dit beter uitzetten. Ik denk dat Rombaci dit verkeerd had begrepen.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Javasori
First Poster
Opties

@Rombaco  schreef:

Wie kan mij helpen als mij telefoon in timeout scherm staat krijg ik geen geluid bij Whatsapp en in de oplader soms komen de berichten helemaal niet binnen 


JAVASORI:
Had ook geen geluid / meldingsgeluid bij inkomende berichten. Wat bij mij geholpen heeft is; in whatsapp>instellingen >meldingen daar op de drie puntjes uitvoeren "meldinginstellingen opnieuw instellen" Klaar!

Hielp bij Samsung A50. 

Niels74
Student
Opties

Dat hielp helaas ook niet. Vervolgens heb ik whatsapp toegevoegd aan, apps die nooit in sluimerstand mogen. En zover heb ik geluid bij elk apple. Super bedankt, je hebt mij in ieder geval de juiste kant opgestuurd. 

0 Likes
Niels74
Student
Opties

Apple is appje 

0 Likes