Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Community Newsroom

Blijf up to date met nieuws en tips rondom Samsung, je favoriete producten en Community events

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Samsung Galaxy Note10: geperfectioneerd voor gamers

Tim
GrandMaster
Opties

Speel jij zo veel games op je telefoon dat je eigenlijk niet durft na te rekenen hoeveel uur je er daadwerkelijk aan besteed? No shame, de Samsung Galaxy Note10(+) is namelijk geperfectioneerd om te gamen. Speel dus Fortnite of PUBG naar hartelust, je Note10 zorgt er ondertussen voor dat het een levensechte ervaring is zoals nooit tevoren.

 

galaxy-note10_performance_5g.jpg

 

Gamen op de Samsung Galaxy Note10(+)

Naast de (werk)projecten die je perfect op je Galaxy Note10(+) kunt uitvoeren, is dit toestel uitermate geschikt om mee te gamen. De Note10 is geperfectioneerd voor gamers en voorzien van ’s werelds dunste Vapor Chamber-koelsysteem dat latency en lag vermindert door het toestel koel te houden. Hierdoor heb je minder last van - vertraging in het spel. Jayden Tse (Senior Product Manager Mobile Phones😞De Galaxy Note10(+) staat niet alleen bekend om zijn krachtige prestaties, maar is daarnaast ontworpen om een breed scala aan gamers een optimale game-ervaring te bieden.

Power die de hele dag meegaat
Zit je in een winning streak bij Fortnite? Je kunt nu eindeloos blijven spelen door het AI-gebaseerd Game Booster systeem die de prestatie en het batterijgebruik van je Galaxy Note10(+) optimaliseert. De Galaxy Note10+ is daarnaast ook nog eens voorzien van de Super Fast Charge functie, je telefoon is hiermee binnen dertig minuten weer volledig opgeladen. Zo hoef jij je reeks van overwinningen niet vroegtijdig stop te zetten omdat je batterij bijna leeg is. Vergeet je niet af en toe even pauze te nemen om wat te eten of drinken?

006_super_fast_charging.jpg
Geluidservaring waar je kippenvel van krijgt

Naast het ultieme display van de Galaxy Note10 zorgt de Dolby Atmos geluidsinstelling voor een baanbrekende game-ervaring. Het geluid lijkt hiermee van overal om je heen te komen en sleept je zo nog dieper het spel in. Wil je deze 3D-ervaring nog intenser beleven? Gebruik dan een draadloze koptelefoon. De opvouwbare AKG N700NC Wireless neem je makkelijk overal mee naar toe en door de noise cancelling functie onderdruk je achtergrondgeluid zodat je nog meer op kunt gaan in het spel.

 

Alles op één plek
Kun je geen genoeg krijgen van gamen? In de vernieuwde Game Launcher, die je als app op je Note10(+) vindt, heb je al je games bij elkaar. Zo blijven je games gescheiden van je apps, dat ruimt lekker op! Het is tevens de plek om je mobiele game-ervaring te verbeteren. Je kiest hier de beste settings om te gamen, voor al je games tegelijk of per game ingesteld.


Game-Launcher-20_Main_1_F.jpg
Daarnaast kun je ervoor kiezen om bepaalde meldingen tijdens het gamen uit te schakelen of in een batterij besparende modus te gamen. Ook geeft de Game Launcher tips en analyses over hoe veel en hoe vaak jij (en andere Samsung gamers) gamet. Let op: dit kan wellicht wat confronterend zijn. Tijdens je game overleggen met vrienden? Het populaire gaming chatprogramma Discord is nu direct te gebruiken via de Game Launcher. Zo hoef je nooit meer de Launcher te verlaten.

 

Speel je PC games op je smartphone
Er is niks vervelender dan een favoriet spel dat je alleen maar op je computer kan spelen. Hoe overleef je nu die saaie bus- of treinreis en hoe vul jij dan die loze minuten terwijl je op iemand wacht? Gelukkig is er dankzij de PlayGalaxy Link een oplossing.


PlayGalaxy Link.png


“Op de Galaxy Note10(+) hoeven gebruikers hun game-ervaring niet te beperken tot mobiele games. Als je favoriete of gloednieuwe game alleen voor de pc wordt uitgebracht, kun je deze nu spelen via PlayGalaxy Link. Eenmaal verbonden via je Samsung-account, kun je met de directe P2P-verbinding altijd en overal pc-games spelen op je smartphone. De rekenkracht voor de games komt bovendien van de pc, waardoor het batterijverbruik van je Galaxy Note10 bij het spelen met PlayGalaxy Link vergelijkbaar is met het streamen van video’s.”  – Jayden Tse

Er is dus vanwege de directe P2P-verbinding geen sprake van lag of buffering. Waanzinnig toch?

 

Welke games speel jij graag op je smartphone? Laat het ons weten en deel je ervaringen met de community!

Tags (2)
18 Opmerkingen
SjorsK
Maestro
Opties

Welke games speel jij graag op je smartphone? Laat het ons weten en deel je ervaringen met de community!


Ik zou super graag mobiele games spelen (Ik heb ook een Nintendo Switch (Met een SSD want opslagproblemen :winking-face: ) voor deze doeleinde naast mijn trouwe Galaxy S9+ terwijl mijn S9+ simpelweg mobiel suprieur is qua rekenkracht). Zelf ben ik er ook van overtuigd dat gamen zeker supertof is alleen zijn er naar mijn mening te veel games met te veel micromacrotransactions die mij afschrikken, of er zijn te veel advertenties. 

 

Dankzij alle troep die er tussenzit die vol zit met mentale trucjes om je te overtuigen om na de oorspronkelijke download telkens meer geld afhandig te maken heb ik helaas mijn telefoon voor het gamen aan de wilgen gehangen - Dit is trouwens absoluut niet de fout van het toestel want die is er uitemate geschikt voor. 

 

Stel dat er wat aanraders zijn die je gewoon kan kopen en daarmee klaar bent dan wil ik er best naar kijken, maar helaas zijn de echte goede games in de absolute minderheid. 

 

Maaarrrr, Playgalaxy link lijkt mij supercool. Zeker een feature die ik een keer wil uitproberen en op de PC is er gelukkig genoeg kwalitatieve content beschikbaar, zelf heb ik wel eens zitten te klooien met andere software en met steam had ik tot nu toe het meeste succes - Alleen jammer dat het niet buiten mijn netwerk werkt. 

KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Het inzicht in hoe lang ik game via de Game Launcher is inderdaad best confronterend. De afgelopen maand 52 uur; da's meer dan een gemiddelde werkweek! Ik ga me dan gelijk afvragen wat ik nog meer had kunnen doen in die 52 uur...

 

Bijna de helft, 24 uur, is weggelegd voor de game Asphalt 9. Een goed voorbeeld van een game waar Samsung mee samenwerkt om de gamer, ons dus, het beste van het beste te geven! Download en speel je de game via de Galaxy Store, dan krijg je namelijk een exclusieve pack.

 

Daarnaast is een gedeelte van de tijd gereserveerd door de game Tropico. Een volwaardige PC die is geport en geoptimaliseerd voor Android. Ik heb de Tropico franchise al een poosje in beeld, en vond dit het ideale instapmodel voor mij.

 

Daarnaast vind ik het af en toe ook leuk om Minecraft te spelen op mijn Note10, en heb ik sinds kort de game State of Survival ontdekt; een relatief nieuwe game die spelelementen van verschillende games leuk weet te combineren.

 

De meeste games die ik speel vereisen inderdaad een eenmalige aankoop en hebben verder geen in-app aankopen o.i.d., want net zoals @SjorsK heb ik het daar niet zo op. Ik betaal graag, maar niet voor die FIFA-achtige praktijken waar je geld aan kunt blijven uitgeven :winking-face:

BruceH
Community Manager
Opties

Wisten jullie al dat je nu zelfs Mario Kart kunt spelen op jouw toestel? Hij is te downloaden in de Play Store!

KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Supergaaf! Heb die inderdaad ook sinds gisteren. Fijn, nog meer uren erbij haha!

BruceH
Community Manager
Opties

Zal ik je vanavond even inmaken? 😉

SjorsK
Maestro
Opties

Die Mario kart is een beetje te pay2win voor mijn smaak en vol met lootboxen 🙁 Anders had ik hem zeker gespeeld 😁👍

 

Ga vanavond wel lekker Mario Kart spelen op mijn QLED TV 😉😊

BruceH
Community Manager
Opties

Op de Switch is het natuurlijk ook niet verkeerd!

RobertS
Troubleshooter
Opties

Het is nog even wachten op de multiplayer update, maar Mario Kart op de smartphone werkt verrassend verslavend :winking-face: 

Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Idd Mario kart is wel een goeie ja maar speel hem liever op de switch van mijn zoontje haha!

Voor de rest speel ik eigenlijk nooit een spelletje op mijn telefoon..

KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Vanaf gisteren is Call of Duty ook beschikbaar voor Android! Met dit herfstweer lekker binnen zitten, warme choco erbij en gamen maar! 😁

SjorsK
Maestro
Opties

Ooohhh, lekker! 

BruceH
Community Manager
Opties

Mobile het nieuwe gaming platform? Kan de rest wel de deur uit doen. Spelen jullie zelf nog andere spellen? Brawl Stars is ook lachen! CC: @Talí

Evelinee
Pathfinder
Opties
Mijn guilty pleasure is Candy Crush, ik wil niet weten hoeveel uur ik er aan kwijt ben, maar ik ben bij level 2197. Reken maar uit :"D
NadiaS
Supervisor
Opties
Mario Kart geïnstalleerd! Nu nog spelen 😁
MartijnK
MegaStar
Opties
Sinds kort natuurlijk heel stoer meedoen met de FUT (Fifa20) maar moet ook eerlijk bekennen dat ik er ook aan hang met Candy Crush!
Talí
Helping Hand
Opties

Welke games speel jij graag op je smartphone? Laat het ons weten en deel je ervaringen met de community!

 

- Brawl Stars (met Bruce; hij bakt er niks van)

- Mobile Legends

- Realm Defence

- PUBG

- Heroes Charge

- RCT Classic

- Oldschool Runescape

- Minecraft

- Smash Hit

- Sky Force

- World of Kings

- Gameboy Emulator

Ronny99
Explorer
Opties
AFKArena :smiling-face:
Zukkii
Journeyman
Opties

Ik heb nog een J2, maar wanneer ik mijn nieuwe telefoon heb dan zal ik FINAL FANTASY Brave Exvius, Dissidia Final Fantasy: Opera Omnia en andere FF spelen! I can't wait!