Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

WB850F foto's via wifi delen

(Onderwerp aangemaakt op: 03-09-2017 12:05 PM)
841 Weergaven
Michelito
Student
Opties

Ik probeer foto's te uploaden naar Facebook en het lukt niet om contact met de Facebookserver te maken, terwijl de camera wel contact heeft met  mijn wifi. 
Via e-mail versturen lukt ook niet; dan krijg ik aanhoudend "aan het verwerken" in beeld wat ik vervolgens pas wegkrijg door de batterij te verwijderen, niets anders helpt.

Iemand een tip/tips?

0 Likes
7 Antwoorden
Michelito
Student
Opties
PS: Ik heb ook Samsung Mobile Link op mijn android geïnstalleerd en ook daar lukt het niet om contact mee te maken.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Michelito,

 

welkom op de Community.

 

Heb dit ook op een ander Wi-Fi netwerk getest? 

rsz-846676
0 Likes
Michelito
Student
Opties

Hoi @BruceH Ik heb inmiddels wel via e-mail foto's kunnen delen en ook MobileLink, beiden op mijn eigen Wifi. Dat is het probleem dus niet.  Contact met de server van FB maken lukt echter niet. Samsung Helpdesk op Twitter zei waarschijnlijk niet meer ondersteund wordt voor deze camera? Gr, Michel

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Michelito,

 

fijn dat het met een omweg toch is gelukt. Ik zie op verschillende fora klanten die tegen hetzelfde probleem aanlopen. Het kan zijn dat je bij je Facebook instellingen een bepaalde blokkade hebt ingesteld, bijvoorbeeld voor dit toestel of de toepassing die wordt gebruikt.

 

Kun je kijken of je de app bijvoorbeeld kunt updaten?

rsz-846676
0 Likes
Michelito
Student
Opties

Hoi #Bruce H Welke App?  

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Foutje, ik haalde de Galaxy Camera en de Smart Camera even door elkaar.

 

Had je de camera ook al eens gereset? 

 

De standaardinstellingen voor menu's en opnameopties terugzetten (datum en tijd, taal en video-uitvoerinstellingen worden niet teruggezet op de standaardinstellingen). (Nee, Ja)

 

Anders lijkt het toch op een compatibiliteitsprobleem tussen Facebook en jouw model camera.

rsz-846676
0 Likes
Michelito
Student
Opties

Haha, zoiets dacht ik al :smiling-face: Reset had ik al gedaan, zonder resultaat. Geen compabiltiteit vind ik vreemd, want dat was in 2012/13 niet het geval.  Maar we gaan er blijkbaar niet uitkomen, toch bedankt.

0 Likes