Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

surround werkt niet meer in multiroom app

(Onderwerp aangemaakt op: 11-03-2018 12:17 AM)
436 Weergaven
Rogier
Apprentice
Opties

Ik heb een samsung hw-h750 soundbar met twee samsung r1 speakers. Sinds enkele dagen lukt het niet meer om ze als surround opstelling te gebruiken. Ik kan dit wel instellen in de multiroom app, dan gaat hij configureren maar na enige tijd stopt hij ermee en is er geen surround ingestelt.

Een groep aanmaken lukt wel, maar dan kan ik niet de tv via d.in als invoerbron kiezen. Ik heb de twee r1 speakers juist gekocht om ook de tv / films in surround geluid te krijgen.

De software is up to date en ik heb alles al eens gereset zonder resultaat.

Heeft iemand een oplossing?

0 Likes
25 Antwoorden
Rogier
Apprentice
Opties

Hoi Yan01,

 

Alle tips en adviezen hebben niks opgeleverd bij mij.

Ik heb de hele bende op marktplaats gezet en gelukkig snel verkocht.

Nu heb ik de playbar, subwoofer en twee play 1 speakers van Sonos gekocht.

Dit is echt een geweldig systeem, hele simpele installatie en veel mogelijkheden en instellingen. Het werkt perfect en er zit erg goed geluid in. TV geluid en beeld lopen synchroon.

kortom dit had ik eerder aan moeten schaffen.

Ik raad iedereen ook aan om de troep van Samsung te laten liggen en een Sonos systeem te kopen. 

 

Grt Rogier

 

Nancy3101
First Poster
Opties

Goedemorgen 

 

Ook ik loop al 1.5 jaar tegen de problemen van Samsung aan. Het loopt niet gelijk en een echo.  Ook wij wilden graag een mooi effect met surround. Samsung heeft het geprobeerd maar komen er ook niet uit. Ik heb een installateur in huis gehad maar uiteindelijk is het niet wat het moet zijn. Steeds maar de echo. Nu ook geen surround meer via multiroom app ik ben er zo klaar mee. Het kost een hoop geld en we hebben nog niks. Ik vind dit ook niet kunnen voor zo een toch wel grote naam als Samsung. De r1 speakers zijn gewoon niet gelijk te krijgen met de soundbar.  Echt van alles geprobeerd. Samsung jullie moeten hier iets mee doen dit kun je zo niet verkopen.

Groet

Nancy

Caroline1969
Pioneer
Opties

En daar zijn we weer! Inmiddels de boxen bij BCC ingeleverd. Geen sprake van setup test omdat ze deze boxen van samsung niet meer verkopen. Dat wil wat zeggen lijkt me. Ruim 1 jaar geleden was het nog nieuw en nu al niet meer in de verkoop bij BCC. Toen we de boxen kochten was de surround wel opgesteld in de winkel maar niet ingeschakeld/defect. De verkoper vroeg zich af waarom we de zijboxen naar de monteur stuurde. Omdat update ook van afstand kon. Het kan ook aan de soundbar update liggen namelijk. Gezegd dat we telefonisch een monteur aan de lijn hebben gehad die ook van afstand niets kon vinden. En dat ik nu via samsung de boxjes mocht laten 'repareren'.  Ik ben bang dat ik de boxen in zelfde staat terug krijg. Niets mis namelijk met het geluid vd boxen. Maar ik wil ze niet terug voordat er een oplossing is over de volume-instelling in surround modus. Ondertussen zijn we straks weer weken verder......

0 Likes
Caroline1969
Pioneer
Opties

@Rogier kan jij de melding 'opgelost ' ongedaan maken? Want het probleem is nog steeds niet opgelost. Lekker gemakzuchtig van Samsung. Doen net of er niers aan de hand is. 

0 Likes
Rogier
Apprentice
Opties

Hoi Caroline, ik zou niet weten hoe ik dat moet doen of waar ik moet kijken. Grt Rogier

0 Likes
Caroline1969
Pioneer
Opties
Helaas. Het probleem is namelijk niet opgelost! @samsung
0 Likes