Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Soundbar HW-Q90R geeft geen geluid via HDMI

(Onderwerp aangemaakt op: 10-12-2019 06:28 PM)
2728 Weergaven
Conor2
Student
Opties

Gister heb ik de soundbar HW-Q90R proberen aan te sluiten op de tv ue55NU7500 en het leek alsof dat gelukt was. HDMI kabels in de ARC in- en uitgang gedaan. De soundbar geeft tv ARC aan. Als ik volume hoger doe geeft hij aan dat het geluid via de soundbar gaat. Echter hoor ik geen geluid. De instellingen op de tv: HDMI formaat: bitnet

Digitaal formaat: Dolby digital

Het geluid doet het alleen via wifi. Om uit te sluiten dat het aan de HDMI kabel ligt heb ik verschillende HDMI kabels uitgeprobeerd dit mocht echter niet baten. 

Waar kan het aan liggen? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Welli84
Journeyman
Opties

Beste Conor2,

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Had 4 verschillende apparaten aan mijn tv hangen (75Q9F).

Wat je zou kunnen proberen is alles van de stroom af te halen. na een minuut de enkel de tv en de soundbar aan te zetten en te verbinden dmv de HDMI kabel. Als dat werkt 1 voor 1 de andere apparaten aansluiten.

Bij mij bleek er een fout in de PS4 te zitten, die alle probelemen veroorzaakte.
Indien mogelijk zou je nog een andere tv kunnen testen (eventueel bij iemand anders thuis).

Als dat ook niet werkt, zou het aan je soundbar moeten liggen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Oplossing
Welli84
Journeyman
Opties

Beste Conor2,

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Had 4 verschillende apparaten aan mijn tv hangen (75Q9F).

Wat je zou kunnen proberen is alles van de stroom af te halen. na een minuut de enkel de tv en de soundbar aan te zetten en te verbinden dmv de HDMI kabel. Als dat werkt 1 voor 1 de andere apparaten aansluiten.

Bij mij bleek er een fout in de PS4 te zitten, die alle probelemen veroorzaakte.
Indien mogelijk zou je nog een andere tv kunnen testen (eventueel bij iemand anders thuis).

Als dat ook niet werkt, zou het aan je soundbar moeten liggen.

0 Likes
Conor2
Student
Opties

Ah top ja dat werkt inderdaad maar nu kan ik bij mijn tv instellingen niet de dolby digital instellen alleen PCM...

0 Likes