Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen geluid Telenet Digicorder via HW-K950

(Onderwerp aangemaakt op: 29-01-2018 03:52 PM)
1275 Weergaven
Tjappe
First Poster
Opties

Ik heb sinds gisteren de soundbar HW-K950.  Ik heb mijn Telenet digicorder aangesloten op HDMI1 van de soundbar en dan de meegeleverde HDMI kabel via HDMI Arc naar HDMI Arc van mijn LG65C7 televisie.  Ik krijg wel beeld maar geen geluid via de soundbar.   Ik heb alles al eens gereset, andere kabels geprobeerd, digicorder aangesloten via hdmi2 maar dit helpt allemaal niet. 

Via de andere HDMI ingang heb ik een Sony UHD blu ray speler aangesloten en dat werkt wel.

Ook heb ik de digicorder al helemaal gereset maar niets schijnt te helpen.   Momenteel heb ik de digicorder aangesloten  op een hdmi ingang van de televisie en krijg ik zo wel geluid via de soundbar omdat deze via de Arc verbinding is verbonden met mijn tv.  Ik wil echter mijn digicorder rechtstreeks op de soundbar aansluiten maar dan krijg ik dus op geen enkele manier geluid uit de soundbar. 

0 Likes
3 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Hoi Tjappe, welkom op de Samsung Community! Mag ik vragen waarom je graag je Digicorder op je Soundbar aan wilt sluiten? Zelf vind ik het altijd makkelijker om alles direct op de TV aan te sluiten en zo het geluid door te sluizen naar de Soundbar. Dan kan de Soundbar op dezelfde source blijven en heb je altijd geluid. Het feit dat de Soundbar nu geen geluid geeft voor je Digicorder is waarschijnlijk ook omdat hij nog op z'n HDMI ARC source staat.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Tjappe
First Poster
Opties

De soundbar switched wel degelijk van input. Persoonlijk vind ik het makkelijker om mijn digicorder via de soundbar te laten lopen.  Ik heb wel gevonden wat het probleem is.  Ik moet op het televisietoestel op de ingang die gebruikt wordt door de digicorder de instelling hdmi ultra HD deep color uitzetten en dan werkt het wel normaal.  Maar vermits ik ook een UHD player heb aangesloten op de soundbar ben ik eigenlijk toch verplicht om de digicorder rechtstreeks op mijn televisie aan te sluiten.  Anders kan ik de functie hdmi ultra HD deep color ook niet gebruiken voor de UHD player vermits de dE soundbar is aangesloten op de hdmi Arc aansluiting van de tv.   Een oplossing zodat ik de digicorder op de soundbar kan aansluiten is er dus blijkbaar niet.  Dit probleem ligt echter bij de digicorder van Telenet en niet bij de soundbar.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Wow, late reactie Joeri.. Sorry Tjappe! Maar dat klinkt aannemelijk inderdaad. We doen ons uiterste best om onze TV's compatibel te krijgen met zoveel mogelijk apparaten, maar dat red je nooit met alles. De digicorder van Telenet is dan hoogstwaarschijnlijk zo'n uitzondering.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes