Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Buds niet ontvangen

(Onderwerp aangemaakt op: 14-05-2019 10:36 PM)
311 Weergaven
Kmel
First Poster
Opties

Beste, 

Ik heb in de actieperiode de s10 besteld en de galaxy buds aangevraagd. Dit is nu 2 maanden geleden en ik heb nog niets ontvangen en nog niets gehoord. Het imeinummer is 351910102852048.

0 Likes
9 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Heb je ook een bevestigingsnummer?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
NadiaS
Supervisor
Opties

Hoi! Ik zie dat ze onderweg zijn, je ontvangt ze dus zo snel mogelijk 😊


---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
0 Likes
Kmel
First Poster
Opties
Vandaag ontvangen. Bedankt!
0 Likes
Kmel
First Poster
Opties

Vandaag ontvangen. Thanx! 

0 Likes
NadiaS
Supervisor
Opties

Super! Enjoy 😁 


---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
0 Likes
kater1968
First Poster
Opties

 

Ik heb in de actieperiode de s10+ besteld en de galaxy buds aangevraagd. Dit is nu 2 maanden geleden en ik heb nog niets ontvangen en nog niets gehoord. Het imeinummer is 354652107733974 en 354652107733972

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Op beide nummers vind ik niets. Heb je geregistreerd via onze website, heb je daar ooit een mail over ontvangen met een registratienummer? Heb je iets van bewijs waarop te zien is dat je netjes geregistreerd hebt? Misschien kun je nog even jouw emailadres privé naar mij sturen, mogelijk kan ik 'm dan wél vinden. @kater1968


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
johnhol
First Poster
Opties
Schijnt normaal te wezen
Ook ik wacht nog steeds op die buds je ben bijna alweer aan het kijken voor een nieuwe telefoon
Pffff zo jammer dit maar gebeurd me geen tweede keer
NLD3796254FSGCC
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @johnhol,

 

Ik kan je helaas nog geen duidelijke indicatie geven van wanneer je het pakketje kunt verwachten. Ik raad je aan om je mailbox (en spamfolder) in de gaten te houden. Zodra het pakketje is aangemeld bij PostNL, ontvang je een T&T code per mail.Tot die tijd wil ik nog even beroep doen op je geduld, al snap ik dat je graag wilt genieten van je Buds 😉

rsz-846676
0 Likes