Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Svara automatiskt

(Topic created on: 25-05-2023 08:59 AM)
430 Views
SoundRacer
First Poster
Options
Hittar bara automatiskt svar vid anslutning med hörlurar eller BT, min 93 åriga svärmor behöver automatiskt svar på sin Flipp4, hur gör man?

0 Likes
5 REPLIES 5
JakeSully
Helping Hand
Options
Har du provat söka svara automatiskt? Hittade en för utan hörlurar. Om du vill hitta den manuellt går du då in på telefon appen --> inställningar --> svara på och avsluta samtal --> svara automatiskt. Den delen ska gälla även för utan hörlurar.

Updattering: vänta såg nu att det gällde som du sa fel av mig. I såfall verkar det inte gå utan någon hörlurar, ett sätt är att koppla hörsel apparent till telefonen om hon har sådan kompatibelt variant.
Daniel-M
Moderator
Moderator
Options

Hi!

We only have automatic answer when it comes to headphones. We appreciate your feedback and have passed this on internally for further investigation and development. Hopefully this will be available in the future.

/Daniel
ms2023
First Poster
Options
Is there two sim kart in mobil s21 ultra
0 Likes
linnsan
Apprentice
Options
Prova automatisk
0 Likes
gulluan
First Poster
Options
Hur i helsike har du lyckats med att få koppla in hörlurar till telefon men ja har en A34 å kan inte ha med sladdlurrar för det finns ingen stans att kunna få in kontakten å blir bara frustrerad å ja har urbanisering los Angeles hörlurar och det är tjinatta å få lyssna på musik på min telefon
0 Likes